
Originally Posted by
giannis.epp
Σωτοοος! Απλα το θεμα για μενα ειναι, αφου δινουν το γιαουρτι, να μην δινουν και το κουταλακι. Οχι για να μην βοηθησουν, αλλα να ψαχτουν μερικοι λιγο παραπανω αν θελουν να νιαουρισουν την γατα. Συμφωνω οτι ισως ειναι ετοιμοθανατα τα hsn, αλλα αν δεν ειναι, μην τα κανουμε μια ωρα αρχιτερα.
Και ευαριστω τον φιλο ksepeta :) για την υποστιρηξη.
hrisas, δεν εχω κατι αλλο να πω.
Φιλικα