kai ego 8a elega to f17.
Γειάσου Γιώργο και δηλωνω παρών μαθητής
Συγνώμη δεν ειπα καλησπέρα στα παιδιά της παρέας "καλησπέρα σ΄όλους"
Entaksi
Prota tha prepi na imaste sigouroi pos ontos ine F.17 kai gia na min to ksexasoume pote to grafoume me ena markadoro se mia gonia.
Meta taizoume ena fagito opiodipote mas katevi i exoume proxiro mprosta mas den exi simasia afou mas xriazete mono i proti grami ala gia na min mperdeftite afiste na teliosi to taisma gia na pari xasan kai provato den xriazete na kratisete kamia simiosi oute na ksanaparatirisete ta F.?
To gati mi to vgazete apo ton programatisti patiste reset kai simioste to kenourio xasan meta sas stelno ti grami F.17 tin pernate kai kai amesos to xasan exi alaksi.
Epidi ego den exo kamia F.17 kapios na grapsi to hasan kai to provato pou mas dini to fagito _5
oti den katalavenoume i den mas kathete to sizitame
kai Min Ksexnate to sinthima.
Oi perissoteroi malon exoun f17 ki egw mesa eimai alla logw douleias apoxwro twra kai tha synexisw to mathima aurio me to kalo..Na eiste oloi kala kalynixta sas.
χασαν c9d4f6 και 0461b0 προβατάκι...
Ελπίζω να τα έγραψα σωστά...