oyte ego mporo na diabazo to filo mas.
συγγνώμη για το πρόβλημα...(γερμανικά...)
με αλλιώτικο φαι έβγαλε χασαν 07e5b4 kai 064770 προβατάκι...
Quote Originally Posted by joykanibal View Post
μια διευκρίνηση,
περνάμε αρχεία με 48άρες, αυτό το hsn σου το έδωσε 38άρα που δίνει σε όλες τις γάτες ανεξαρτήτου F το ίδιο hsn.
αυτο γραφει παιδια.
079b5a h qe 0414d1 provato 3/4/08
file ampelioti taisa me ton giganta,ayto me tis 2000 grammes peripou an den kano la8os.
hasan 079b5a.