lipon paidia tora eida auto to tread .
einai poli endiaferon.
exo dio me 1.4os
1) f8
2) f5
ti ginete me autes?
File ampelioti mas ksexases shmera ή einai noris akoma ?
exw 2xf17 1xf12 1fx13
Δυστυχώς επειδή έχω ταξίδι αύριο...σας εγκαταλείπω...Καλή συνέχεια σε όλους....και χαλαρά!!!
Edo ime pedia diavazo afta pou grafete kai perimeno kai tis protaseis sas.
Den ida omos akoma kapion filo na dosi kapia kali pliroforia esto an mporoume na dosoume fos se kapio alo F.? ektos ta gnosta pou ine ston aera F.11 kai F.4
Sigoura theli prosoxi kai opiadipote anafora kai dimosiefsi se fagito me energo provato iparxi kindinos na kopi pio grigora apo to anamenomeno telos.
Ekino pou mporoume omos na poume gia fagita gnosta kai polisizitimena an iparxi kapio F.? anixto as diksoume ton dromo stous filous pou perimenoun kati thetiko.
file ampelioti koita auto an isxyei.
paidia koitaxte edo gia thn f17 an isxyei ayto pou lei o anezoula. [url]
file ampelioti elpizo na anaferthis sintoma ke stis idikes periptosis kata ta legomena sou F 15
poli skotadi re pedia anapste kanena fos