file ampelioti san na diavasa prin 5-6 selides oti ekanes mia nea arxi gia tin F2!! alla F2 pouthena!!!kaneis den exei? kalispera kai apo mena se oloi tin parea!!elipa apo extes kai diavasa oles tis selides me ta sxolia sas
filika kak0s
Μια ερωτηση αν και μπορει να ειναι λίγο χαζή.
Εαν γνωρίζουμε ενεργο ΗΑΣΑΝ υπάρχει τρόπος να τον φορτώσουμε στην κάρτα μας
ΠΧ. Το ενεργο ΗΑΣΑΝ (στρινγ ) του Φ11 αν το περάσω στην Φ17 λογικά δίνει διαφορετικό νουμερο.
Υπάρχει κάτι το οποιο να του δινουμε εμεις ΗΑΣΑΝ να μας φτιάχνει το στρινγ και τελος να το φορτόνουμε?
παιδιά σας αφήνω και εγώ, έχω πρωινό ξύπνημα αύριο. Καλή συνέχεια.
ΥΓ. Φίλε Αμπελιώτη αν έχεις άποψη θα το εκτιμούσα αν απαντούσες στο τελευταίο post μου της σελίδας 53
sorry gia dokimase tora http://www.satsupreme.com/showthread...-Tita!/page208
ante file ampelioti egw eimai edw se ayto to simio edw kai 2 evdomades!!!kai perimeno stin gonia....opos leei kai o filos ststr99
me f17 satkiwi card pira mia eikona gia 30 sec apo file tou 2007 alla tpt parapanw.an exei kapoios fws gia kiwi card as boithisei me pm.eyxaristw.
daskale ampelioti pou eisai?