ολοι εδω ειμαστε
καλησπερα
αλλα off topic θα βγουμε αφου το θεμα του τιτλου
εχει εξαντληθει απο ολους εμας που δεν εχουμε τις γνωσεις
να το παμε λιγο παρακατω
περιμενουμε απο τους γνωστες την εκκινηση
για να συμμετεχουμε αν μπορουμε
παραδειγμα για συγχαρητηρια και επιδειξη ηθους και καλης διαθεσης
το πειραμα Αμπελιωτη
κι εγω στο καφενειο









