Απευθύνομαι σ'εσένα mod, στην ερώτηση που έκανα (post 2610) τι δεν έχει σχέση με τον τίτλο του θέματος και την αφαίρεσες;
δε την έσβησα
τι πήγα στους programmer....καθώτι ρωτάς για το infinity
αυτό θα το σβήσω
οι programmers έχουν να κάνουν με κάρτες......αμά ήταν έτσι θα είχαμε μόνο ένα θέμα γενικά για κάρτες....και άντε να έβγαζες άκρη μέσα στο μπέρδεμα











