Επειδή προσπαθώ να δουλέψω dm500 γνήσιο + γατα/τιτα + CCcam 2.1.3 / 2.1.4
αλλά και απ' ότι διάβασα εδώ είναι και άλλοι στην ίδια κατάσταση..
Ας ανεβάσει κάποιος τις ρυθμίσεις του cam για 500ari. με τα παραπάνω.
Oι ρυθμίσεις που είναι σ'αυτό το πόστ (αρχή) σ'εμένα δεν δούλεψαν..









