mpa mallon ....
to debug tou newcs ...h grami tou and keys kai ta noumerakia meta.....an ta eixe ola koulouria me <<kapion >> tropo
to eukolo eine apo thn meria tis kartas kai oxi tou cam..tora kai na thn sniffaris den kerdizis kati afou esy 8a vlepis ka8ara cw
to kolpo mallon eine na tis pagosis me kapio strigaki thn diadikasia ...kati san na vgalis to mode secure off as poume..eidomen sto melon
tora den apoklio to stigaki na kataskevasth kai apo ta idia ta emms tis niveas...ypo ereuna
'h na tis pagoseis tin diadikasia 'h na tin kaneis na nomizei oti einai pantremeni me ton dreambox
ela xaniaras! esy ta gnorizeis kai ta logs kai tis trofes
me ena hapaki tis evgales to dahtylidi...
vlepo na mazevetai oura gia to hapaki
@Roulitsas
nomizo tora topiasa kai ksereis auta ta gkriza zoa den ta pao katholou gia patriotikous logous
an enoeis auto se morfi sw kai oxi tetrapodou, oxi den to eho dokimasei..
gnorizo oti oi Ispanoi me to sbox ehoun kanei tis monadikes sostes kiniseis
alla se alla irdeto caid
Kalimera.
Iparxi idi ksexoristo thema gia to pantrema apo tis 11-11-2009 tha elega na singentrothoune oles oi poli xrisimes plirofories mazi kai na sinexisete tin sizitisi eki.
Polis kosmos tha ithele na mathi leptomeries giati an psofisoun ta gatia kai oi tites poloi neoi sindromites tha exoun afto to vasano sto kefali tous.
http://www.satsupreme.com/showthread...e-pious-Dektes.
den exo asxoli8i ...akomi .. to mustiko stin oli ypo8esi ..eine se ti seperator ginete h diadikasia ...an eine se 8240 ..
mporoume na :kanume extract to hmk apo mia kappa enos filou pou einai klisti...na perasoume sto
filtro to hmk ...na paroume tel na mas thn padrepsoun -energopiisoun kai na doume to istoriko ton
emms kata thn diadikasia....nai ...alla exoume kai to serial ascii to opio kai afto pezi shmadiko rolo
sthnn original ..kai erxete kai afto encrypter mesa sta emms me ti seperator ...?? exi isos to
adiklidi?8a to meletisoume...mas pianis adiavastous shmera..
nai den eine aparetito omos sthn domi ton emms pou <<<vlepoume emeis >>> na eine to adiklidi...
to klidi eine sigura...alla oxi se update litourgies tis kartas pros paragogi pk..alla kateu8ian sto cpu tis
min ksexnas oti eine epipleon leitourgia... eine h on h off ...opote prosanatolizome pos exoume na kanoume
me edoli sto os..opote to tc eine aparetito...ti me vazete na kano ...........paliopeda