Ρε παιδια Καλησπέρα και από μένα!!!
Πριν μερικές μέρες πήρα και γω την Τιταν 2010.3 , έτσι ακριβώς γράφει ... Χθες κάποια από τα καναλια της Μαμας από την Ελλάδα σταμάτησαν, ενώ από την Κύπρο εξακολουθούν να παίζουν... Εν τω μεταξύ μέχρι τώρα είχα γάτα με όλα τα σχετικά προβλήματα, αλλά βλέπω ότι και με την τίτα υπάρχουν παρεμφερή... Τεσπα γαι την τελευταία χρησιμοποιούσα το cas interfase VER 8.7 και το emm 3.5. ..
Δεν ξέρω τώρα πως θα πρέπει να κινηθώ με την tita και από απόψεως προγραμματισμού της, αλλά και κάποιου αρχειου..
Θερμή παράκληση για την βοήθεια του Forum...
Ευχαριστώ πολύ
ΜΑΝΩΛΗΣ
ΣΑΜΟΣ











