diladi kapio fileto opos palia den mporoume na vroume?
prepei na kanoume tin diadikasia tin periploki?
>>>to post apo pano sou tha sou vgalei ta matia!!!!
diladi kapio fileto opos palia den mporoume na vroume?
prepei na kanoume tin diadikasia tin periploki?
>>>to post apo pano sou tha sou vgalei ta matia!!!!
osi exoun fa5 den tha aniksi to file ine kameno to hsn
gia na min stelete pm adika
exo dio kartes kai den anoigoun me tipota...
exo dokimasei oti fileto exo vrei.
kserei kaneis ti allo na kano?
kai h plaka einai oti mexri tora mono oi sapies (f11) paizan sxedon astamathta. Kai tora einai oi mones poy den paizoun.Kalh anastash se olous.
Kalispera se olous. Dhladh einai sigouro oti oi f11(fa5) den prokeitai na ksanapaiksoun? Otan lete oti to hsn einai kameno, poio hsn ap'ola? Afou me kathe gam arxeio pairnei diaforetiko hsn. Eimaste sigouroi oti ola ta hsn pou mporoun na prokypsoun se mia fa5 apo ola ta gam einai ola kamena?
γεια χαρα σε ολους και καλο μηνα
με το τελευταιο αρχειο ανοιγουν καρτες αλλα οχι οι 1,4 os