τωρα επεσαν ...... 1200 μαζεμενα πριν μονο cb
τωρα επεσαν ...... 1200 μαζεμενα πριν μονο cb
Einai irdeto 5.3 ???????? :-s
Giati na mpo ston kopo na to dokimaso re megale, an iparxei kapios pou idi to exei dokimasei kai mporei na mas pi?
Kai kala me auta pou grafeis twra .. vazeis taksi edw??
Giati petagese pantou san ...
Eipame entaxei eisai Mod... Alla ligo ase tis exipnades... Se Forum vriskesai!! Antalagi Apopseon kai Pliroforiwn!!!!
Filika Souvlatzis
icon14[1].gif euxaristo
File Souvlatzis stin "Antalagi Apopseon kai Pliroforion" den sinepagete oti alloi tha kanoun to xamaliki!!!
Sou eipa ">>>dokimase to file mou" kai i apantisi sou itan " giati nato dokimaso re megale" "giati petagesai san....."Ase tis eksipnades".
Tha se parakaleso tin epomeni fora pou tha apefthintheis se mena na eisai pio prosektikos se afta pou tha peis!!!
Filika ksefilika afta eixa na sou po!!!
Eisai ektos.. Gia pio Xamaliki kai Prasina aloga milas? 300 Views eixe to Download otan to katevasa. Enas den tha to dokimase toulaxiston? .. kai stin sinexeia tha mporouse na grapsei to apotelesma?
Kala tha kaneis na pas na pareis ligo katharo aera! Giati de se vlepw kala. H Paralogia kai oi Exipnades pane Sinefo.
Ante Ante .. Tha me kaneis Ban twra epidei ekana kritiki sta sxoleia sou? Den antexeis tin alithia e?
Opa.. mou tin eferes megale.. Eimai kseftilas egw?
Xwris pareksigisi.. alla eisai ektos.
>>>To kseftilas pou to eides????
Poios rwtaei :)
Nai ee, den to hxera file mou... se efxaristw polu paw na to dokimasw
Katarxas den mas les se poio slot exeis thn karta me ti dekti kai me ti config kai to kyriotero ti kartya sou edwsan zeta, kappa klp///
gia thn istoria xechna ton reader h ®carta diavazete apeftheias to config allazei analogos me to ti karta exeis ta lines exoun dothei polles fores edw mesa an kaNEIS Ena search gia kappa cccam strings tha ta vreis
file douros kalimera to katevases kai ides to prio den nomizo na ine opos ta les den tha paro kai alous sto lemo mou omos den to dokimasa
re pedia ine krima na malonoume gia to tipote exi hathi i ousia prepi na imaste pio enomeni
otan rota kapios kati den xriazete ironia an to kserete kai den thelete na apantisete afiste kapio alo na apantisi
epidi ksero 2 pragmata pio poli apo kapio alo den simeni kai tipote aftos tha kseri 2 pragmata pio pola se alo tomea
ligo pio agapimena