Exo ki ego mia tetoia katigoria poy exei akrivos ta idia simtomata kai symperifores alla me paroysiazete me 1.7 os
Exo ki ego mia tetoia katigoria poy exei akrivos ta idia simtomata kai symperifores alla me paroysiazete me 1.7 os
sisitio: gia f8,apantaei thetika stin 3 k 4 grammi
γεια σε ολους.σορρι αν ειμαι εκτος θεματος αλλα που θα βρω το αρχειο για να κανω κι εγω το τεστ? ευχαριστω!
Γειά και από μένα.
Στην δική μου f11 όλες οι 48άρες απαντούν θετικά.
Απ΄τα 3 αρχεία το 3f είναι στο μεγαλύτερο στην 108η
και στα άλλα 2 στην 11η σειρά.
παίδες για F6 έχουμε τπτίσ cy η gr?
Εγω δεν εχω καταλάβει γιατι Loggarete to χχχχ49 αφου είναι κλειστό με 01...ποιο το νόημα να στέλνουν update? για να μας σπαν τα νεύρα? :P
τις καλησπέρες μου
Τότε λογικά έχεις την ίδια ακριβώς κάρτα με το φίλο που επικοινώνησε νωρίτερα μαζί μου με p.m. γιατί κι αυτός έχει OS 1.7
Δεν γράφω δημόσια το username του, γιατί μπορεί να μην το θέλει, αλλά θα σου στείλω τα στοιχεία με p.m. για να επικοινωνήσετε μεταξύ σας (και με τον serfer2) μήπως και βγάλετε κάποια άκρη
Το βασικό αρχείο για να κάνεις το test και να βρεις το μητρώο της κάρτας βρίσκεται στο post #77 του θέματος με όλα τα αρχεία, ενώ τα 3 επιπλέον αρχεία που χρειάζονται για να ελέγξεις αν ανήκεις σε κάποια υποκατηγορία βρίσκονται στο post #14 του θέματος "Orion Express..." με το περίφημο τρενάκι.
Αυτό σημαίνει ότι έχεις τη γνήσια F.11 (χωρίς υποκατηγορία) και σ' αυτή προς το παρόν παίζουν μόνο τα Κυπριακά με το αρχείο "cy at 50%" στο post #132 ή με το αρχείο "12.4.2010 from fe" στο post #137. Το ίδιο αποτέλεσμα βγάζουν και τα δύο αρχεία στις F.11 κάρτες.
Καλησπέρα παιδιά, μπας και έχουμε τίποτα για F4 gr ή cy και για F11 σε gr? Δώστε τα φώτα σας να βλέπουμε και κανένα ελληνικό κανάλι εδώ στην ξενιτιά..... Να'στε καλά
paidia otan ena hsn logarei mesa se mia mera 15-20 fores kai otan stelneis tin grammi sou leei emm succsefull alla telika den anoigei i karta ayto simainei oti oles oi grammes tis idias meras einai axristes i prepei na tis dokimasoume oles mia mia?an sou leei emm not succs isxuei to idio?
sory pou to xanagrafw alla to kanw mipws den to diavase kapoios pou gnwrizei
ευχαριστω foufoutos7.loipon F4 ypokathgoriaF20me to ena F21 me to allo .υπαρχει τιποτα για αυτο?????????