geia xara paidia.gia f17 gr tha perasei to orion express?
Perna kalo mou treno gia f17 kai fere to fos to alithino!!!!
file epeidi eimai niato edo to treno pos to prolaveno gia to taisma TO GATION POS KAI APO POU SFIRAEI?EUXARISTO
μια ρημαδα f14 1.4 που ειναι στα σκοταδια υπαρχει περιπτωση να προλαβει το τρενο?
ki olo perimeno, stin stasi na perasei, to treno ... exo kopsei eisitiro, thesi F11 vagoni1.4 !!!
Pou einai to treno? oeo?
Tην καλησπερα μου , με το εισιτηριο στο χερι ειμαι μπας και φανει αποψε στην ωρα του για BERLIN ....... οοουπςςςςςς λαθος , F17-F15-F5 εννοουσα !!!!!!!!!!!
![]()