Καλησπέρα μετα από απειρες δοκιμες αλλαγη image Ναbilo -> Gemini ο 800αρης μου δεν λεει να δει το USB Stick. Σημειωτεον οτι εχω δοκιμασει τα TP-WN 821N , TP-WN322G και TP-WN321G!!!!Ακομα και το USB stick που βαζω δεν το αναγνωριζει!
Πλέον εχω πεπιστει οτι oi USB θύρες μου (οι 2 απο τις 3 , η τριτη ειναι μεσα!) δεν λειτουργούν!Εαν καποιος φιλος εχει την παραμικρή ιδεα για το πως μπορώ να τεσταρω την θυρες καλοδεχουμενη εγω τα εχω φτυσει κ με βλπεω για Access point αυριο!







