Πάει το γατάκι μου,
Πάλι με άφησε μόνο σε κάποια γωνιά.
Να 'τανε Θεε μου καλύτερα να 'ταν,
Αχ να 'ταν Πρωταπριλιά.
Τελικά άμα σου φοφίσει το κατσούλι
αρχίζεις της βλακίες....
Άντε να πιούμε καμιά ρακί γιατί δεν μας βλέπω
και καλά τελευταία.
Όποιος θέλει ας προσέλθει.... Είσοδος ελεύθερη
με λαγό (Stock από την κατάψυξη)...
Ήντα γίνεται επαέ?
Λαγούς θωρώ....ψητά....και μετά λέμε κακοπερνάμε
Α να κεράσω κι εγώ μια για να χω δικαίωμα στη μάσα
Εβίβες
kalimera sas simera tha kano ton kafe ego![]()
Καλημέρα..
Στην υγειά σου Mathikoloni..
καλημέρα κοπέλια.ερχήξαμε και τα τραγούδια τώρα?χαχαχα
Kalimera se olous.......
kalispera se olous file HOBSAT kita ti anakalipsa gia to kalokeri SERVER gia .............. mpira
g3 server oxi c3 xaxaxaxxa
eviva