v5 ?
Gia koita kai sta EB log.
v5 ?
Gia koita kai sta EB log.
re paidia gia na katalavw kati (giati den eimai kai para poli sxetikos...) auti ti stigmi exei kaneis fos apo tita eite kai gama???
egw pou exw mia gata f11 iparxei periptosi na dw ?
Tora molis eida ...To ellasat papala ? to kleisane?
xaireto paides kserei kaneis an akoma anoigei h gata ton bulsat??naste kala
o geitonas anoigei sfaira .
me titana i gatoni ? An einai me gatoni tote exoume thema kalo...