proton: ta kaka logia apagorevontai
deuteron: ti lene ta log - vrikes kati endiaferon?
mmm... stelnontas ta piso se mia parthena karta mporei na ginei kappa![]()
συγγνωμη αλλα αυτο που ανεβασε αλλο μελος στα αρχεια ειναι αρχειο?
μηπως το παραξηλωσαμε?
μηπως οντως ο καθενας κανει οτι θελει και το κανει για να παει σε ανωτερη βαθμιδα εμενα πλεον με εχει κουρασει ο σεριφης των φορουμ με το copy paste του τι πρεπει να κανει ο καθε νεος χρηστης,δεν εχω κατι με τον συγκεκριμενο οπως δεν εχω και κατι με κανεναν σας αλλα με ενοχλει καιρο τωρα αυτο και ηθελα απλα να το πω
Καλά λέει ο @Fhillip στου κουφού τη πόρτα...... πάρτη να και φύγε
Κανένας δε σου είπε να μην ανεβάζεις αρχεία, ούτε να φύγεις από εδώ.......σου είπαν αν δε το κατάλαβες ότι αυτά που ανεβάζεις είναι ή ανεβασμένα ήδη....ή καμένα
Άν έκανες το χόμπυ σου όπως λες.......θα τα είχες φορτώσει και θα το είχες διαπιστώσει......άσχετα από ημερομηνίες και ονομασίες των αρχείων
Με το να ανεβάζει ο καθένας ότι βρει χωρίς να το έχει τεστάρει......δε βοηθάει καθόλου.....αντιθέτως κουράζει
Εκτός και είναι ανεβασμένο κάπου αλλού και όλες οι αναφορές είναι θετικές
Δεν είναι προσωπικό αυτό που λέω.....είναι για όλους μας......αν θέλουμε με τις οποιεσδήποτε ενεργειές μας να βοηθήσουμε
Σκέψου τη λέω και μην απαντήσεις.....καθώς είμαστε off topic
Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά.
Προσπαθώ να logaro με το IRD_LogExtract στο Ολλανδικό πακέτο και μου βγάζει συνέχεια το μήνυμα:
01 Ìáú 2010 18:51:52 Attempting to connect to 192.168.0.254:31338
01 Ìáú 2010 18:51:52 Sending HTTP Header
01 Ìáú 2010 18:51:52 Connected
01 Ìáú 2010 18:51:55 No Data
01 Ìáú 2010 18:51:55 Attempting to connect to 192.168.0.254:31338
01 Ìáú 2010 18:51:55 Sending HTTP Header
01 Ìáú 2010 18:51:55 Connected.
Και συνέχεια το επαναλαμβάνει.
Αν γυρίσω στην νοβα δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ξέρει κάποιος γιατί μου το κάνει αυτό?