οι γραμες φιλε μου μεσα στο confg ειναι ιδιες για οποιοδηποτε ιματζ. απλα εσυ δεν ειχες ορισει το σμαργκο στην επιλογη dreambox αλλα στην Normal που ειναι για να δουλευη σε λινουξ pc. οι δε γραμμες
TRY ALL CHIDS: /dev/ttyUSB0
SMARTCARD SID ASSIGN : /dev/ttyUSB0
δεν χρειαζoνται. θα σου συνiστουσα να βαλεις μονο την γραμη του μπλοκερ











