
Originally Posted by
dj_takis
Το πέρασα το νέο s/w Δημήτρη, και ευχαριστώ για την προσφορά σου. Έκανε δουλειά, αλλά τα κανάλια που παίζανε. Όχι όλα. Λίγα ποστ πιο πάνω, αναφέρονται τα κανάλια που παίζουν. Να σημειώσω ότι εδώ και τρεις μέρες περίπου είχε χαθεί το σήμα από τον w6 στο Τ2.
Για 2η φορά δεν παρατήρισα κάτι τέτοιο φίλε μου. Εμένα πρώτη φορά πριν τρεις μέρες χάθηκε το σήμα, αλλά ήμουν υποψιασμένος ότι είναι θέμα s/w, γιατί στο ίδιο πιάτο έχω hotbird και astra, και δούλευαν άψογα. Άρα το πιάτο δεν κουνήθηκε. Και εκεί που ήμουν έτοιμος να αλλάξω lnb γιατί πίστευα ότι τα 'χε φτύσει, εμφανίστηκε το νέο s/w. Και το σήμα ξαναεμφανίστηκε. Φαντάζομαι λέγοντας ότι εξαφανίστηκε η συγκεκριμένη δέμη, εννοείς αυτό. Αν όχι, γράψε λάθος.