Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 37 of 46 FirstFirst ... 122732353637383942 ... LastLast
Results 361 to 370 of 451

Thread: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

  1. #361
    Member
    Join Date
    09-10-2009
    Posts
    45
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

    Quote Originally Posted by dj_takis View Post
    Το πέρασα το νέο s/w Δημήτρη, και ευχαριστώ για την προσφορά σου. Έκανε δουλειά, αλλά τα κανάλια που παίζανε. Όχι όλα. Λίγα ποστ πιο πάνω, αναφέρονται τα κανάλια που παίζουν. Να σημειώσω ότι εδώ και τρεις μέρες περίπου είχε χαθεί το σήμα από τον w6 στο Τ2.



    Για 2η φορά δεν παρατήρισα κάτι τέτοιο φίλε μου. Εμένα πρώτη φορά πριν τρεις μέρες χάθηκε το σήμα, αλλά ήμουν υποψιασμένος ότι είναι θέμα s/w, γιατί στο ίδιο πιάτο έχω hotbird και astra, και δούλευαν άψογα. Άρα το πιάτο δεν κουνήθηκε. Και εκεί που ήμουν έτοιμος να αλλάξω lnb γιατί πίστευα ότι τα 'χε φτύσει, εμφανίστηκε το νέο s/w. Και το σήμα ξαναεμφανίστηκε. Φαντάζομαι λέγοντας ότι εξαφανίστηκε η συγκεκριμένη δέμη, εννοείς αυτό. Αν όχι, γράψε λάθος.

    Αυτό ακριβώς εννοούσα. Σήμερα τελικά διαπίστωσα οτι το σημα εμφανίστηκε ξανά. Θα δοκιμάσω και εγω το νεo s/w και θα ενημερώσω. ευχαριστώ

  2. Advertise Here
  3. #362
    Member blade20's Avatar
    Join Date
    06-05-2009
    Posts
    35
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

    Εχω ενα κασπερ και δεν μου ανοιγει ορισμενα καναλια της αβον μηπως καποιος εχει το

    ιδιο προβλημα η το τι συμβαινει ;;
    το μετεφερα εδω

  4. #363
    Member
    Join Date
    09-10-2009
    Posts
    45
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

    Quote Originally Posted by blade20 View Post
    Εχω ενα κασπερ και δεν μου ανοιγει ορισμενα καναλια της αβον μηπως καποιος εχει το

    ιδιο προβλημα η το τι συμβαινει ;;
    το μετεφερα εδω
    Αν διαβάσεις ορισμένα προηγούμενα post σε αυτό εδω το νήμα θα βρεις την απαντήση σου.

  5. #364
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

    τελικα το φαντασματακη καλα κρατει ακομα, εν συγκριση με καποιους αλλους δεκτες της κατηγοριας του και για οσους το προτιμησαν αντι της μπανανα καρτ

  6. #365
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

    ^ Εγώ Δημήτρη βαστάω πάντως μια επιφύλαξη ακόμα για όλους αυτούς τους ''αλήθωρους'' και ''δικτυακούς'' δέκτες......όσο παίζει ακόμα η banana card.
    Αν θα κλείσει τελείως.......τότε θα δούμε πόσα ''απίδια χωράει ο σάκος τους''

  7. #366
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

    Quote Originally Posted by douros View Post
    ^ Εγώ Δημήτρη βαστάω πάντως μια επιφύλαξη ακόμα για όλους αυτούς τους ''αλήθωρους'' και ''δικτυακούς'' δέκτες......όσο παίζει ακόμα η banana card.
    Αν θα κλείσει τελείως.......τότε θα δούμε πόσα ''απίδια χωράει ο σάκος τους''
    ναι σιγουρα ετσι ειναι. και για να το γενικευσω, απο τοτε που θα δουλευει η κυρια με την καπα σαν καπα πλεον και οχι με ημιμετρα. οσο για τους εθαιρνετικους αστα να πανε. εκει θα δεις κλαμα. κατι tec view και premium του γνωστου εισαγωγεα θα δεις που θα πανε. 100 μπανανα καρτ ειχαν στειλει εκει που ειναι ο σερβερ για να κανουν παιχνιδι

  8. #367
    Member
    Join Date
    09-10-2009
    Posts
    45
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

    Μα το φαντασματάκι ουτε αλλοίθωρο είναι ούτε δικτυακο...

  9. #368
    Born to be... child polteris's Avatar
    Join Date
    27-03-2009
    Location
    Greece
    Posts
    3,756
    Uploads
    2
    Likes
    2

    Re: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

    Quote Originally Posted by librarian1969 View Post
    Μα το φαντασματάκι ουτε αλλοίθωρο είναι ούτε δικτυακο...
    e pos den einai alithoro file mou??
    an den einai alithoro tote ti einai????

  10. #369
    Member
    Join Date
    09-10-2009
    Posts
    45
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

    Quote Originally Posted by polteris View Post
    e pos den einai alithoro file mou??
    An den einai alithoro tote ti einai????
    Μάλλον θα έχουν διαφορετική ερμηνεία για το "αλλοίθωρο". Αναφέρομαι στους αντίστοιχους δέκτες που δεν έχουν ουτε καν ci

  11. #370
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Skyshare - Oτιδήποτε σχετικό

    αλήθωρο=από το ένα μάτι ''κλέβει'' και από το άλλο ''κοιτάει''
    και γυαλιά να του βάλεις......πάλι ''αλήθωρο'' είναι......χαχααχαχα

Page 37 of 46 FirstFirst ... 122732353637383942 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •