φιλε μου δεν ειναι θεμα να βγαλουμε τρελο κανεναν. και ουτε εχουμε εγωπαθεια. απλα μεχρη και προχθες το βραδυ δεν υπηρχε τιποτα που να περνα με 030 και αυτο στο υπογραφω. για να υπαρχη χθες και σημερα γραμη, το ποιο πιθανο ειναι οτι ενεργοποιησαν παλη καποια καρτουλα.
αλλα αν ειναι ετσι προσοχη στην γραμη που ανεβαζετε. κανενα νουμερο του hsn να μην υπαρχη, οπως και η υποληπη γραμη, γιατι και απο εκει μπορει να φανερωθει ποιο αρχειο ειναι.











