επαναλαμβανω. τα περι cs και μοιρασμα παρακαλω στο καταλληλο θεμα
επαναλαμβανω. τα περι cs και μοιρασμα παρακαλω στο καταλληλο θεμα
anebasate epano 2 as ta poyme arxeia afoy den kanoyn tipota ayta ti ta exete mesa an ta anebaze kapoios ektos pareas tha ta akoyge petaxteta an bgei kati poy mporei na axiopiithei kalodexoymeno kia signomi poy to lew
exei anebei se ena alo sait to sataid net ena arxeio me simerini imerominia pithanon na min kanei tipota mipos mporei kapoios na to anebasei edw egw den eimai melos eki kai dne mporo kai na grafto na to doyme re pedia gia thn timi ton oplon
an mpories anebasto emis poy eimaste kolimeni xeromaste me oti fortonoyme akoma kai an den pezei
Τι να αναβάσω ρε?
Σαβούρα?
Έχω ζητήσει τη γώμη και των άλλων συντονιστών σχετικά με ένα μίνι κανόνα και ποινές που θα επιβάλονται σε μέλη που θα ανεβάζουν αρχεία που δεν έχουν τεστάρει οι ίδιοι να δουν αν παίζουν....ή τουλάχιστον οι αναφορές σε αυτό το αρχείο να είναι 100% θετικές απο τό φόρουμ που το βρήκε και δε μπορεί να το τεστάρει ο ίδιος γι οποιοδήποτε λόγο
Επίσης ποινές που θα επιβάλονται σε μέλη που παραπληροφορούν εσκεμμένα.....ή διαδίδουν διάφορες ημερομηνίες ανοίγματος.....ή κλεισίματος διαφόρων καρτών, χωρίς να έχουν κάποια στοιχεία για αυτά που λένε....μόνο και μόνο επειδή κάποιος το είπε....ή το άκουσαν.....ή το μεταφέρουν από ''έγκυρες πηγές''
Θα καρφιτσωθεί στη μπροστινή σελίδα.....ώστε να είναι ενημερωμένοι όλοι και να μην υπάρχει δικαιολογία ότι δε το ήξερα....όταν θα επιβάλεται η ποινή
Αρκετά πλέον με αλλά αυτά.....και να μη δημιουργουνται και διάφορες εντάσεις
an thelei kapios as moy to steilei k min to anebazete sta arxeia steilteto moy na to exw eyxaristo