file mhn koyrazese einai to 16-01-2010 den leitoyrgh ti na to kanhs gia khmilio an psaxsh tha to brhs kai se alla forum ektos toy sataid filika leonidas
file mhn koyrazese einai to 16-01-2010 den leitoyrgh ti na to kanhs gia khmilio an psaxsh tha to brhs kai se alla forum ektos toy sataid filika leonidas
Yparxoun kaka nea gia tous antitianikous (ti eipa tora!!!).
Y.G kai min arxisete tis makakies, poios eimai kai alla tetoia, giati tin apantisi 8a tin vreite se alla forum !!!!!!!
Ναι ναι μάθαμε κάτι που πάει χέρι χέρι.. εμείς ούτε χέρι ούτε πόδι.. καλά είμαστε κι έτσι..
pezei kati re pedia i entiposeis prospathoyn na dimioyrgisoyn kapoioi rwtw