φιλε μου δεν υπαρχη θεμα να το σβησει αυτος που το ανεβασε η οχι. μα καλα υπαρχη καποιος εδω μεσα που δεν καταλαβε οτι το αρχειο αυτο υπηρχε με την συγκαταθεση της νοβα;;;;;; εκλεισαν ολα τα hsn και αφησαν μονο αυτο, γιατι;;; τους ξεφυγε η το ξεχασαν;;;; απλα εκαναν την δουλεια τους και ηλθε η ωρα να το καψουν. και να μην ανεβαινε στο ΝΕΤ παλη την ιδια τυχη θα ειχε αφου το γνωριζαν ποιο hsn εχουν αφησει ακομα με την 030 γραμμη. απλα εβαλαν και εναν δικο τους να το ανεβαση και πανω
allios einai na yparxoyn 2-3-4 anoixta kai allios einai na toys prokaleis kai na toys les NA EGW BLEPW M AYTO kanw lathos? apo 15 opos eipothike pezei den tha ekleine? gia mena kalo einai mono pm kai mono apo gnosto se gnosto oxi oti dn tha bgei aplos na paei 1-2-3 meres parapanw... ayta
File dimitri tha diafonisw mazi sou.. To hsn auto den pernouse.. meta arxise na pernaei.. De lew pws apokleietai na einai me ti sygkatathesi tis kyrias alla den apokleietai na einai mia epanasyndesi apo kapoia ksexasmeni version 2 pou tha paiksei mexri na tou steiloun tin antikatastasi tis..
φιλε μου δν ηταν πουμπλικ γιατι ολο αυτο τον καιρο μαζευαν 20αρικα και 30αρικα αυτοι που το ειχαν. τωρα που ηλθε η στιγμη να το σταματησουν μας εδωσαν και εμας το κοκαλακι. αν ειχε ανεβει απο τοτε που βγηκε, ποιος θα εδεινε τα 20αρικακια για να γραψει την καρτουλα του;;;;