ayth thn fora etimasteite giati tha paei xeri xeri kai den tha pesei se lathos xeri dioti den tha exei orimasei to froyto kai thaxei k santigi apo kipro
ayth thn fora etimasteite giati tha paei xeri xeri kai den tha pesei se lathos xeri dioti den tha exei orimasei to froyto kai thaxei k santigi apo kipro
fisika den to eixe to Fhillip_Morris k kanis allos to arxio afto dimiourgi8ike stis 25/5/2010 oxi pio mprosta .......as vgi ena k na pi oti emporas h otidipote allo to eixe fortomeno sthnkarta tou
den ipirxe tipota diadoseis fimes kai papagalakia gia na swsoyn thn partida legan polla ekini thn hmera bgike to prwi ola ta alla einai psemata
E δεν μπορει.......καποιος απο εδω θα το ειχε αν ηταν....εκτος αν ολοι πετροβολουν το φεγγαρι!!!!!
Ας πει βρε παιδια οποιος ξερει, αν αυτο το αρχειο υπαρχει μερες, δεν ειναι δα και τοσο κακο?