
Originally Posted by
Fhillip_Morris
λοιπον κυριοι το παιχνηδι εχει ως εξεις
επειδη τα λαμογια ειδαν οτι δεν μπορουν να πουλησουν πλεον αλλες καρτουλες, το γυρισαν στο διαφορετικο και πολυ ποιο χυδαιο συστημα.
δεν πουλανε πλεον καρτουλες αλλα αρχεια. υπαρχουν ακομα στα 02 πολλα ενεργα προβαιντερ, απο εκει βγαζουν αρχεια και τα πουλανε σε μεγαλοκαρταδες (με την συνεργασια φυσικα καποιων ατομων απο μεσα) αντι του ποσου των 5000 ευρ. ενας δε απο αυτους διατυμπανιζει σε γνωστους του οτι απο την πρωτο αρχεια εβγαλε 50000 ευρ. και τωρα ξεκινησε την δευτερη παρτιδα με αυτο που βγηκε χθε.
σε χθεσινο μου ποστ σας ειπα οτι το αρχειο βγηκε με προβαιντερ και οτι σε δυο μερες το πολυ θα εμφανισουν και το hsn του. ε αυτο εγινε σημερα και ειναι το 6EBE94. με αυτο το hsn δουλευει το φρεσκο αρχειο με gr+cy μαζι. αμ θελετε δε και ολοκληρη την γραμμη, οριστε εδω ειναι.
824040C36EBE9400000038C555A7A855B4927502 E93D5498D4AE45921649B6D7838DF8489FA98D00 4BC05D25CF73A2D9963796B161C1B20F29A0BBE0 E987E6AC894CBF
και μην πει κανεις οτι δεν ειναι 030 αλλα 038 γιατι ναι γινετε να βγαλουν αρχειο και με 038 και εγω δεν το γνωριζα αλλα το εμαθα πριν λιγες μερες.
για να δουμε λοιπον ειναι μεσα στο παιχνιδι η κυρια η οχι. αν δεν ειναι εδω ειναι ολα τα στοιχεια του αρχειου. αν ειναι ομως μεσα στο κολπο θα το αφησει για καμια 20αρια μερες μεχρι να τους δωσει αλλα και να τα οικονομησουν και αυτοι.
τωρα ξερετε τι παιχνηδι παιζετε, αν θελετε να συμμετασχετε σε αυτο, δικαιωμα σας