Yparxoyn kai ftoxa paidia poy doyleboyn se ergostasia toyrismoy prepei na toy ΣΤΗΡΙΞΕΙ Η nova
ego aporo me kati...
giati de pane autoi pou tous ekleisan oi kartes kai molis tis eixan agorasei i molis eixan plirosei gia alli mia fora na tis fortosoun na tous spasoun to kefali tou kathe emporou?
ego toulaxiston an eixa xasei tosa lefta auto tha ekana....
gia sas paidia an diadasi kanenas senariografos ayta pou grafoume edo mesa tha mas kani tainia...kante ypomonh...mpas kai kanenas..apotous megalou..mas lipifi kai dali kanena arxeio..
kala ta lete kala kanete kai toys kanete xalastra toys emporoys poy brikan tropo na arpazoyn xrimata se diskoles epoxes oyte ena eyro saytos i oli i kaneis
opote ena mas menei oti 030 kai 038 edw anoixta na doume ti tha ginei leo ego twra
pes ta agori mou, k mi kaneis ti malakia na vreis to magazi pou grafei tis kartes tsampa to 20eurw, kurioi einai apla ta pragmata, thelisan na proothisoun 4net me mpompa pronomiako paketo mexri tis 30 iouniou, einai apla ta pragmata osoi kaigontai as kanoun sumboleakia, eite nomimo eite paranomo i nova mas ta pairnei mexri k anastaseis twn hasanakiwn kanane, egw eimai uper tou mpoikotazzzzz nomimou i paranomou kai uparxoun polu pio sovara pragmata kai autoi prospathoun k thusavrizoun en agnoia mas, e oxi paei polu!!!