Βρε παιδια μην τρελενεστε φορτωστε το αρχειο που ειναι στη σελιδα με τα αρχεια, με τον Τ3 και ολα εν ταξει
ego pantos dokimasa kai ta 2 kai den mou anoikse karta , alla kapou parapiso to eixe grapsei o Phillip morris , oti an paizei i karta exei kalos an pas na tin grapseis tora den pairnei au .
http://rapidshare.com/files/392682689/olandiko.rar
An den anoigoyn ayta,poy sas eipa poio panw, fortvste ayto poy leei o Fhillip morris,kai afiste thn karta sto mhxanima 8wro.(αυτο ισχυει για τον ολανδο)
Παιδια χιλια συγνωμην μεσα στον πανικο τα εμπλεξα.Παντως η τιτα παιζει τα ΖΑΖ δεν θυμαμαι ποιο απο τα δυο αρχεια εχω φορτωσει.και παλι
συγνωμην.
Ρε φίλε πλάκα μας κάνεις?
είμαστε στο θέμα για τίτα και μας λες ότι παίζουν τα jsc sports και σου λένε όλοι ότι δε φορτώνονται πλέων κι εσύ λες να περάσουν τον Ολλανδό?
Που να τον περάσουν?
Στη τίτα?
Από πότε παίζει ο Ολλανδός στη τίτα και δε το πήραμε χαμπάρι?
Ή πότε παίζανε τα jsc στη γάτα?
akribws....ke kanei akribws ta idia me tin nova....ola ta c3 me 1030....mas teleiwse....ke aytoi pu to eixan fortomeno dusthxws....8a teleiwsei...
to hsn bgazi cb me 1030 mono....c3 akoma den exw dei...
Παιδια σας ζητησα πολες φορες συγνωμην ,εκει στο POST αμεσως.Εγραφα την φορολ. Δηλωση,και στην προσπαθεια μου να βοηθησω, την πατησα.
ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΡΕΜΑΣΕΤΕ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ.Παντως η ΤΙΤΑ αυτη τη στιγμη ΠΑΙΖΕΙ.
ΦΙΛΙΚΑ Ronsar
pezi re file....ala punto.....mono o 8eos to exi ke oi emporoi