Gia pies 38res milate pali?
Gia pies 38res milate pali?
Den katalaves file, gia pio eidos 38res milate leo?
38 aplos einai to data length pou akolouthei meta apo ekeino to noumero, panta se arithmisi hex.
38ra apo emm 02 ? 0A? C3? CB? E3? EB?
@ snakie
δεν μας λες εσυ που κατεχεις το αντικειμενο αν αυτο γινετε........για να τελειωνει το θεμα!
Ο Fhilip ανεφερε αυτες τις γραμμες και μπορει να εξηγησει τι εννοει
Σιγουρα δεν θα ειναι αερολογια......κατι θα εχει στο νου του!
File eanda :)
Epidi exo dei me ta matia mou kapia posts se alla forums apo ellines kai theoroume protaris, eipa kai ego na rotiso ti ginete..
(kai na sou pou tha petaktei tora kapios kai tha pei oti eironevome)
Poli apla perimeno kai ego eksigiseis gia na do an exo katalavei kati lathos..
εγω φιλε μου αυτο που αναφερα ειναι οτι. αυτοι που εβγαζαν τοσο τα αρχεια τις γκαμα ποιο παλια αλλα και τα αρχεια τις τιτα μετα (που ειναι τα ιδια ακριβως ατομα). την στιγμη που εχουν ολα τα εργαλεια στα χερια τους (axi, exi k.l.p) μπορουν ανετα να βγαλουν αρχεια απο 38 αρες γραμμες c3 και cb. μαλιστα στις δευτερες υπαρχουν πολλες ακομα. το γιατι δεν βγαζουν, ο λογος ειναι γνωστος και τον εχουμε πει πολλες φορες εδω μεσα.
Αρα φιλε δημητρη εγω το μονο συμπερασμα που βγαζω απο αυτο (εκτος οτι ειναι μεγαλα λαμογια βεβαια, που τα εχουμε πει πολλακις)......ειναι οτι πανε για νεα καρτα!!!
Αυτο το λεω εντελως θεωρητικα, εχω ξαναπει οτι εχω πολυ περιορισμενες γνωσεις.....!
Πιστευω με τετοιο κραξιμο απο παντου, αφου υπαρχει τροπος θα εδιναν λυση. Εξαλλου ζεστο χρημα θα εβγαζαν, που ειναι το ζητουμενο!!!
Ετσι θα λανσαρουν καινουργια καρτα, ποτε? Το φθινοπωρο που θα υπαρχει και ενδιαφερον......
Βεβαιως να μην ξεχναμε και την περιπτωση "συνομωσιας"........να τα εχουν κανει πλακακια με την αβον-irdeto και να αναμενουν στο ακουστικο τους.....!!!
χμ πολυ σωστο αυτο που λες φιλε. εγω υπεθεσα οτι ειναι τα ιδια ατομα γιατι και στις δυο καρτες οι κυριοι προμηθευτες ηταν οι ιδιοι, μα ποιο πολυ επειδη στους πρωτους μηνες τα αρχεια που εβγαζαν ηταν απο αντιστοιχα αρχεια np τις γκαμα. εκτος φυσικα αν ειχαν προμηθευτη και ειχαν στα χερια τους ολα τα αρχεια τις γκαμα που λογικο ειναι να τα ειχαν, μιας και διακινουσαν ολο το εμποριο της.