Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 51 of 77 FirstFirst ... 2641464950515253566176 ... LastLast
Results 501 to 510 of 762

Thread: Titanium 3A - Συζητησεις

  1. #501
    VIP Member snakie's Avatar
    Join Date
    16-04-2005
    Posts
    520
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Gia pies 38res milate pali?

  2. Advertise Here
  3. #502
    Senior Member aetos1's Avatar
    Join Date
    13-05-2006
    Location
    BANANISTAN
    Posts
    466
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by snakie View Post
    Gia pies 38res milate pali?
    Nai nai 38res... kales einai ..meta oi 40ares xalane.. xaxa...

  4. #503
    VIP Member snakie's Avatar
    Join Date
    16-04-2005
    Posts
    520
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Den katalaves file, gia pio eidos 38res milate leo?
    38 aplos einai to data length pou akolouthei meta apo ekeino to noumero, panta se arithmisi hex.
    38ra apo emm 02 ? 0A? C3? CB? E3? EB?

  5. #504
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    @ snakie

    δεν μας λες εσυ που κατεχεις το αντικειμενο αν αυτο γινετε........για να τελειωνει το θεμα!
    Ο Fhilip ανεφερε αυτες τις γραμμες και μπορει να εξηγησει τι εννοει
    Σιγουρα δεν θα ειναι αερολογια......κατι θα εχει στο νου του!

  6. #505
    VIP Member snakie's Avatar
    Join Date
    16-04-2005
    Posts
    520
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    File eanda :)
    Epidi exo dei me ta matia mou kapia posts se alla forums apo ellines kai theoroume protaris, eipa kai ego na rotiso ti ginete..
    (kai na sou pou tha petaktei tora kapios kai tha pei oti eironevome)
    Poli apla perimeno kai ego eksigiseis gia na do an exo katalavei kati lathos..

  7. #506
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    @ snakie

    δεν μας λες εσυ που κατεχεις το αντικειμενο αν αυτο γινετε........για να τελειωνει το θεμα!
    Ο Fhilip ανεφερε αυτες τις γραμμες και μπορει να εξηγησει τι εννοει
    Σιγουρα δεν θα ειναι αερολογια......κατι θα εχει στο νου του!
    εγω φιλε μου αυτο που αναφερα ειναι οτι. αυτοι που εβγαζαν τοσο τα αρχεια τις γκαμα ποιο παλια αλλα και τα αρχεια τις τιτα μετα (που ειναι τα ιδια ακριβως ατομα). την στιγμη που εχουν ολα τα εργαλεια στα χερια τους (axi, exi k.l.p) μπορουν ανετα να βγαλουν αρχεια απο 38 αρες γραμμες c3 και cb. μαλιστα στις δευτερες υπαρχουν πολλες ακομα. το γιατι δεν βγαζουν, ο λογος ειναι γνωστος και τον εχουμε πει πολλες φορες εδω μεσα.

  8. #507
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Αρα φιλε δημητρη εγω το μονο συμπερασμα που βγαζω απο αυτο (εκτος οτι ειναι μεγαλα λαμογια βεβαια, που τα εχουμε πει πολλακις)......ειναι οτι πανε για νεα καρτα!!!
    Αυτο το λεω εντελως θεωρητικα, εχω ξαναπει οτι εχω πολυ περιορισμενες γνωσεις.....!
    Πιστευω με τετοιο κραξιμο απο παντου, αφου υπαρχει τροπος θα εδιναν λυση. Εξαλλου ζεστο χρημα θα εβγαζαν, που ειναι το ζητουμενο!!!
    Ετσι θα λανσαρουν καινουργια καρτα, ποτε? Το φθινοπωρο που θα υπαρχει και ενδιαφερον......

    Βεβαιως να μην ξεχναμε και την περιπτωση "συνομωσιας"........να τα εχουν κανει πλακακια με την αβον-irdeto και να αναμενουν στο ακουστικο τους.....!!!

  9. #508
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Αρα φιλε δημητρη εγω το μονο συμπερασμα που βγαζω απο αυτο (εκτος οτι ειναι μεγαλα λαμογια βεβαια, που τα εχουμε πει πολλακις)......ειναι οτι πανε για νεα καρτα!!!
    Αυτο το λεω εντελως θεωρητικα, εχω ξαναπει οτι εχω πολυ περιορισμενες γνωσεις.....!
    Πιστευω με τετοιο κραξιμο απο παντου, αφου υπαρχει τροπος θα εδιναν λυση. Εξαλλου ζεστο χρημα θα εβγαζαν, που ειναι το ζητουμενο!!!
    Ετσι θα λανσαρουν καινουργια καρτα, ποτε? Το φθινοπωρο που θα υπαρχει και ενδιαφερον......

    Βεβαιως να μην ξεχναμε και την περιπτωση "συνομωσιας"........να τα εχουν κανει πλακακια με την αβον-irdeto και να αναμενουν στο ακουστικο τους.....!!!
    Καλησπερα σας κυριοι.

    Και εγω ρωταω τωρα σαν χαζος το εξης.

    Τι θα τις κανουν τα ΛΑΜΟΓΙΑ τις τιταν που τους ξεμειναν απουλητες?

    Και ειναι και πολλες παναθεμα τις.

    Τζιμακος

  10. #509
    VIP Member snakie's Avatar
    Join Date
    16-04-2005
    Posts
    520
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    εγω φιλε μου αυτο που αναφερα ειναι οτι. αυτοι που εβγαζαν τοσο τα αρχεια τις γκαμα ποιο παλια αλλα και τα αρχεια τις τιτα μετα (που ειναι τα ιδια ακριβως ατομα). την στιγμη που εχουν ολα τα εργαλεια στα χερια τους (axi, exi k.l.p) μπορουν ανετα να βγαλουν αρχεια απο 38 αρες γραμμες c3 και cb. μαλιστα στις δευτερες υπαρχουν πολλες ακομα. το γιατι δεν βγαζουν, ο λογος ειναι γνωστος και τον εχουμε πει πολλες φορες εδω μεσα.
    File den einai ta idia atoma,AN ITAN i titan tha epeze kai se panasat me ATR 5.3.
    Opios eftiakse ton kodika tis gamma iksere poli kala ti ekane.
    Opios mimithike ton kodika tis gamma se alli karta kapou xathike stin poreia ....

  11. #510
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by snakie View Post
    file den einai ta idia atoma,an itan i titan tha epeze kai se panasat me atr 5.3.
    Opios eftiakse ton kodika tis gamma iksere poli kala ti ekane.
    Opios mimithike ton kodika tis gamma se alli karta kapou xathike stin poreia ....
    χμ πολυ σωστο αυτο που λες φιλε. εγω υπεθεσα οτι ειναι τα ιδια ατομα γιατι και στις δυο καρτες οι κυριοι προμηθευτες ηταν οι ιδιοι, μα ποιο πολυ επειδη στους πρωτους μηνες τα αρχεια που εβγαζαν ηταν απο αντιστοιχα αρχεια np τις γκαμα. εκτος φυσικα αν ειχαν προμηθευτη και ειχαν στα χερια τους ολα τα αρχεια τις γκαμα που λογικο ειναι να τα ειχαν, μιας και διακινουσαν ολο το εμποριο της.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Titanium 3A 01
    By xaniaras in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 962
    Last Post: 07-05-2010, 19:18:34
  2. Titanium
    By sigge in forum Conditional Access Systems (CAS)
    Replies: 0
    Last Post: 27-02-2007, 14:38:04
  3. titanium
    By heroni in forum Titanium Card
    Replies: 0
    Last Post: 20-12-2006, 03:46:18
  4. Fta Titanium Ii
    By chistera™ in forum FTA Titanium
    Replies: 0
    Last Post: 25-09-2006, 21:02:30
  5. plus d atr sur titanium
    By blj in forum Titanium Card
    Replies: 2
    Last Post: 14-12-2005, 19:01:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •