
Originally Posted by
eandas
Αρα φιλε δημητρη εγω το μονο συμπερασμα που βγαζω απο αυτο (εκτος οτι ειναι μεγαλα λαμογια βεβαια, που τα εχουμε πει πολλακις)......ειναι οτι πανε για νεα καρτα!!!
Αυτο το λεω εντελως θεωρητικα, εχω ξαναπει οτι εχω πολυ περιορισμενες γνωσεις.....!
Πιστευω με τετοιο κραξιμο απο παντου, αφου υπαρχει τροπος θα εδιναν λυση. Εξαλλου ζεστο χρημα θα εβγαζαν, που ειναι το ζητουμενο!!!
Ετσι θα λανσαρουν καινουργια καρτα, ποτε? Το φθινοπωρο που θα υπαρχει και ενδιαφερον......
Βεβαιως να μην ξεχναμε και την περιπτωση "συνομωσιας"........να τα εχουν κανει πλακακια με την αβον-irdeto και να αναμενουν στο ακουστικο τους.....!!!