Min ksegelieste
ena team eitan ke eine ke stis dio gates
ke oi version 1.7 eixan polla provlimata stous patatasat snakie ,den pezan eki!
etsi ke oi tita ,auto eixe na kani mallon me to tsipaki pistewo !!!
apla to pramithi eitan oreo ,ke mas teliose ,tora pos mas teliose eine allou papa ewagelio
polla akougonte ,poles theories ,mexri ke oti ta kanan plakakia me tin kyria ktlp
ego pistewo oti den mporoun pros to paron na wgaloun kanonika arxeia apo 1030 !!
ke an ontos wgeni kana arxeio ksofaltso ,auto eine gia na kathisixazoun oi megaloi karxaries ton kosmaki pou agorase prosfata tin tsita gia na min ksesikothoun ke ta kanoun limpa
den eidate pantou limpa ta kanoun stin elada ke xtes ta rimaksane pali sto mpasket
