Μάλλον με μπερδεύεις με τον άλλο με τα 2 m ..βάλε τίτα-πάρε τίτα...ΤΥΧΑΊΟ? Όπως βλέπεις έχω 3 M.Όσο για την τίτα μπορεί να παίξει όπως λες το ερώτημα είναι Γιατί σταμάτησε έστω και αυτή η αναβάθμιση?ΤΥΧΑΊΟ..
Με λίγα λόγια αν δεν γίνει "κατι μεχρι" τις 16 AΝΤΕ ΓEΙΑ......
ΤΑ ολλανδικά παίζουν εδώ και 2 χρονια με 1030 ....αλλα παίζουν παντού ΤΥΧΑΊΟ?
Και όπως ανάφερε ο fhilip Μoris δουλεύει και με την 38ara..ΤΥΧΑΊΟ?
Η νέα κάρτα είναι έτοιμη και παίζει δεν ξέρω ποτε θα κρίνουν να την δώσουν στην κυκλοφορία ...αυτοί κάτι ξέρουν...TYXAIO?
to magazh doylebh ayto ton kairo poli kala den prokite na aniksoyn thn karta. argotera tyxaia mporh kath na exoyme
H xakers apofasizoyn to pote tha aniksh h tita
Πίσω από κάθε δόλωμα κρύβεται πάντα ένα αγκίστρι.
Τα παιδιά σας προειδοποίησαν,τι άλλο να κάνουν?
Όποιος θέλει βέβαια ανοίγει το στόμα και τσιμπάει.
Εγώ πάντως δεν θα πάρω γιατί η ιστορία από την τίτα και μετά βρώμισε...
Κάποιος έγραψε ότι την Τετάρτη στις 2 του μηνός θα έβγαινε κάτι που θα τρίβαμε τα μάτια μας. Κάποιος έγραψε μετά ότι χθες Τετάρτη στις 9 του μηνός ίσως βλέπαμε φως. Τώρα κάποιος γράφει ότι ίσως στις 16 του μηνός ημέρα Τετάρτη γίνει κάτι και δούμε φως. Η απορία μου είναι η εξής: Γιατί όλες οι προφητείες για άνοιγμα της τιτα γίνονται για αυτή τη μέρα; Μήπως ημέρα Τετάρτη συνεδριάζει-συσκέπτεται το banana team; Μήπως ημέρα Τετάρτη έρχεται η επιφοιτήσει του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ σε αυτούς που φτιάχνουν τα αρχεία; Μήπως αυτή τη μέρα αφήνουν <<τα πρόβατα να βοσκήσουν ελεύθερα>>; Η απορία-ερώτηση που εκφράζω δεν είναι μομφή για τα ποσταρισματα κανενός εδώ μέσα που κάνει προβλέψεις ούτε γίνεται με ειρωνικό τρόπο. Αν το ποσταρισμα μου αυτό γίνει αφορμή για αντεγκλήσεις και ειρωνικά σχόλια θα παρακαλούσα οποιονδήποτε Mod θέλει να το διαγράψει και να θεωρηθεί ως μη γενόμενων. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλες οι προφητείες-προβλέψεις για την ανάσταση τις τιτα το τελευταίο καιρό γίνονται για αυτή τη μέρα.
den mou apantises se mia aporia omos file gammmata me 3m?
autes tis xiliades tites pou exoun meini stous emporous ti tha ginoun??anavathimisi?kati allo??i tha tin xosoun ston popo tous??
ke eine xiliades dile mou ,para polles ,ke an tis xosoun sto kol..ki tous tha pari fotia ..fisika eidi exei pari´fotia me tetio stock titas ,.....
auto tha mou mini emoni idea ,,ti tha tis kanoun toses xiliades kartes pou tous minan stoa xeria ??
diladi ke epidi to eipe o Fhillip Morris prepi na isxyei??
ke epeidi ta olandika anigoun me stringaki pou meta 00003 arxizi me 8 simeni kie oti to 38ra eine idio me tin 1030 grami tis nova??
diladi i 38 ara eine idia me tin 1030??se pio plaitni to eides auto??i kalitera se pio cinema ??
pedia 2 lisis minan i kante sindromi i tin alli lisi tin kserete ke min kolate ,mine perimenete na ksanawagaloun alli karta,ke an wgaloun na tin waloun piso sto sto apokrifo seimio tous na tous gargalaei
ysterografo
ke mono pou mpikes me to idio onoma ,ke as exeis 3m,den xoras edo mesa file mou ke tha kano eisigisi gia na se banaroume!!