Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 16 of 100 FirstFirst ... 611141516171821264166 ... LastLast
Results 151 to 160 of 999

Thread: Καλάθι αχρήστων Kouvas

VIP Member satgeo's Avatar
    Uploads
    4

Re: Log Files Edw!

Quote Originally Posted by doulapa View Post
    Stou koufou tin porta pare tin porta kai fyge . Ti allo na po..

D.
    sto ksanaleo alla kala to eipes ke si monos sou stou koufou tin porta ke bomba na riksis pali to idio eine ke stin dikia sou periptosi
    ante akoma mia na sta po
    o diaolos den exei doulia gamou.. ta pedia tou
    eki pou den se espiran giati petaxtikes sa pso......???
    giati trogese me ta rouxa sou ??an exeis oikogeniaka provlimata pare ta wouna ke ta lagadia,den xriazese na ksespas edo mesa ke na kanis epithesis se themata pou den se aforoun ke den exeis kamia sxesi

auto akoma den to katalawes ??eine toso aplo ke ena mikro pedaki na tou to eleges, tha to eixe katalawi ,esi giati den mporis na to katalawis arage???ti na ypotheso???

2. Advertise Here
    Senior Member nicnt's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by nicnt View Post
    05-06-2010
    Everything you need!!!

...............................

ta greklisch ta xreiazomaste emeis sto eksoteriko gia na min psaxnomaste !!!!!!
    skepsou ke mas mporis !!!!!!!!!!
    Επειδή υπήρχαν απαντήσεις σε αυτό και έγινε καθαρισμός των offtopic όπως βλέπω,
    το δίκαιο είναι να διαγραφεί και αυτό το edit.
    Παρακαλώ κάποιος να το φροντίσει.

Senior Member doulapa's Avatar
    Uploads
    13

Quote Originally Posted by satgeo View Post
    sto ksanaleo alla kala to eipes ke si monos sou stou koufou tin porta ke bomba na riksis pali to idio eine ke stin dikia sou periptosi
    ante akoma mia na sta po
    o diaolos den exei doulia gamou.. ta pedia tou
    eki pou den se espiran giati petaxtikes sa pso......???
    giati trogese me ta rouxa sou ??an exeis oikogeniaka provlimata pare ta wouna ke ta lagadia,den xriazese na ksespas edo mesa ke na kanis epithesis se themata pou den se aforoun ke den exeis kamia sxesi

auto akoma den to katalawes ??eine toso aplo ke ena mikro pedaki na tou to eleges, tha to eixe katalawi ,esi giati den mporis na to katalawis arage???ti na ypotheso???

Kai de mou les re mastora .. Poios eisai esy poy se ena dhmosio forum tha mou peis pou tha apantiso h oxi .. Den katalava .. Diko sou einai. An den htheles na to estelnes me pm kai etsi den tha yphrxe kanena problima . Kai teleytaia fora sto leo min xaraktirizeis.. Ok;;

D.

Uploads
    4

Kai de mou les re mastora .. Poios eisai esy poy se ena dhmosio forum tha mou peis pou tha apantiso h oxi .. Den katalava .. Diko sou einai. An den htheles na to estelnes me pm kai etsi den tha yphrxe kanena problima . Kai teleytaia fora sto leo min xaraktirizeis.. Ok;;

D.
    ke si pios eise pou tha mou pis pos na to stilo??
    se post genikou thematos mporis na apantas ke si ke o kathenas
    se post prosopikou epipedou den xriazomatse pseftodikigorakous na petagonte akriwos opos to xaraktarisa
    akriwos etsi petaxtikes ke an den to exeis katalawi akoma na sto ksanapo
    ke wlepo an ke o filos user se kolise ston toixo me tin apantisi pou sou edose eise toso egoistis pou to sinexizis

min petagese san kamia pso...eki pou den se spernoun den exeis kamia doulia na pateagese otan milao prosopika me kapion

telika wre file pragmatika skeftome me ti atomo exo na kano ?? telika to sano pou ewales na fas sou dino dikeo prepi na exeis fouskosi apo auto oxei mono sto stomaxi sou alla ke kapou pio psila!

Uploads
    13

ke si pios eise pou tha mou pis pos na to stilo??
    se post genikou thematos mporis na apantas ke si ke o kathenas
    se post prosopikou epipedou den xriazomatse pseftodikigorakous na petagonte akriwos opos to xaraktarisa
    akriwos etsi petaxtikes ke an den to exeis katalawi akoma na sto ksanapo
    ke wlepo an ke o filos user se kolise ston toixo me tin apantisi pou sou edose eise toso egoistis pou to sinexizis

min petagese san kamia pso...eki pou den se spernoun den exeis kamia doulia na pateagese otan milao prosopika me kapion

telika wre file pragmatika skeftome me ti atomo exo na kano ?? telika to sano pou ewales na fas sou dino dikeo prepi na exeis fouskosi apo auto oxei mono sto stomaxi sou alla ke kapou pio psila!
    Re file to log files edo einai prosopiko forum kai den to hksera ;;
    Kai oso milas toso epibebaioneis to thema epipedou pou sou elega prin.
    Kai to sano tha to fao file alla oute ton autosarkasmo katalaveneis ...
    Milame gia epipedo .. _______________________notice:ti kanun lipon afti pu exun kapio epipedo?.... e lipon kanto k esi k sinexise irema tin parusia su sto forun.me filikotati dia8esi,@creta

D.

Uploads
    4

Re file to log files edo einai prosopiko forum kai den to hksera ;;
    Kai oso milas toso epibebaioneis to thema epipedou pou sou elega prin.
    Kai to sano tha to fao file alla oute ton autosarkasmo katalaveneis ...
    Milame gia epipedo .. _______________________notice:ti kanun lipon afti pu exun kapio epipedo?.... e lipon kanto k esi k sinexise irema tin parusia su sto forun.me filikotati dia8esi,@creta

D.
    telika
    na eise xazos i na kanis ton xazo i to iq na eine se poli xamilo epipedo ti apo ola pezi den ksero!!
    to mono pou ksero oti ta grekklisch mou mallon se dimiourgoun provlima stin orasi ke den katalawenis auta pou grafo
    ego milao gia prosopiko post ,oxei gia to thema me to logs ,allo thema ke allo post, min mpedrdewese eine diaforetikes annies ,ego milisa prosopika sto nicnt oxei se geniko post !!!
    eitan mia prosopiki sizitisi,pou den eprepe kan na anakatzeutis ,ke malista sou ke sou antapantise katalila!!
    alla eipame an se gargalaei an se troi mesa sou an eki pou den se spernoun ksefitronis ,an ke an ...
    an lipon exeis psixologika,an exeis oikogeniakes katapiesis ,ase ton kosmo edo mesa stin isixia tou
    dikigorakia tis kakias oras den xriazomaste
    ke kati ganotzides ke tsagarides san ke sena den tous xriazomaste!!!
    auto san apantisi sauto pou eipe sgia mena ke me xaraktirises xoris kan na se enoxliso
    ganotzides ke paputsades
    pos na sto po na katalawis ,
    den sou pefti kanenas logos to ti eipa ego me ton nicnt ,esi eise ektos topou ke xronou telossssssssssssss!!!!!!!!

Uploads
    13

telika
    na eise xazos i na kanis ton xazo i to iq na eine se poli xamilo epipedo ti apo ola pezi den ksero!!
    to mono pou ksero oti ta grekklisch mou mallon se dimiourgoun provlima stin orasi ke den katalawenis auta pou grafo
    ego milao gia prosopiko post ,oxei gia to thema me to logs ,allo thema ke allo post, min mpedrdewese eine diaforetikes annies ,ego milisa prosopika sto nicnt oxei se geniko post !!!
    eitan mia prosopiki sizitisi,pou den eprepe kan na anakatzeutis ,ke malista sou ke sou antapantise katalila!!
    alla eipame an se gargalaei an se troi mesa sou an eki pou den se spernoun ksefitronis ,an ke an ...
    an lipon exeis psixologika,an exeis oikogeniakes katapiesis ,ase ton kosmo edo mesa stin isixia tou
    dikigorakia tis kakias oras den xriazomaste
    ke kati ganotzides ke tsagarides san ke sena den tous xriazomaste!!!
    auto san apantisi sauto pou eipe sgia mena ke me xaraktirises xoris kan na se enoxliso
    ganotzides ke paputsades
    pos na sto po na katalawis ,
    den sou pefti kanenas logos to ti eipa ego me ton nicnt ,esi eise ektos topou ke xronou telossssssssssssss!!!!!!!!
    @Satgeo
    Sou proteino na ksanadiavaseis olh thn syzhthtsh apo thn arxh . Mallon kapou to exases..

@Creta
    Sevasto file mou stamato edo. Elpizo omos na katalaves to logo ths paremvashs mou.

Xairetv.
    D.

Uploads
    4

@Satgeo
    Sou proteino na ksanadiavaseis olh thn syzhthtsh apo thn arxh . Mallon kapou to exases..

@Creta
    Sevasto file mou stamato edo. Elpizo omos na katalaves to logo ths paremvashs mou.

Xairetv.
    D.
    to wrika to wrika telika
    pige ke kriftike piso apo mia paliontoulapa!!

Uploads
    4

Re: GammaCard - Συζητησεις

tha se parakalousa protou alaksis ksana post diko mou i kapio allo post pou anaferete se mena na me enimerosis prota!!

VIP Member snakie's Avatar
    Uploads
    0

%ce%93%ce%99%ce%a9%ce%a1%ce%93%ce%9f%ce% a3%5c%ce%a4%ce%b1%20%ce%ad%ce%b3%ce%b3%c f%81%ce%b1%cf%86%ce%ac%20%ce%bc%ce%bf%cf

Advertise Here