Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 17 of 61 FirstFirst ... 7121516171819222742 ... LastLast
Results 161 to 170 of 607

Thread: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

  1. #161
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema Nova Kartas & Me pious Dektes.

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    me ton panasat 720iM doyleye thn v4?
    to palio den einai? moy feran ena tetoio kai thn karta moy den thn doyleye.... eixe problima?
    Ναι φίλε μου, ο Panasat 720iM δούλευε κανονικότατα την v4. Ήταν ο πρώτος τους δέκτης (αν δεν κάνω λάθος) ένας μεγάλος μαύρος δέκτης που είναι τεράστιος σε όγκο.

    Ο συγκεκριμένος επίσης είναι συμβατός και με τις γατούλες.

    Εσύ σε τι κάρτα αναφέρεσαι;

  2. Advertise Here
  3. #162
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: Pantrema Nova Kartas & Me pious Dektes.

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Το πρώτο που περιγράφεις παραπάνω δυστυχώς δεν γίνεται, διότι η κάρτα είναι version 4, οπότε δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να σου την ενεργοποιήσουν. Το πρώτο πράγμα που κάνουν μόλις τους πάρεις τηλ. είναι να ζητήσουν τον κωδικό συνδρομητή και να ελέγξουν μέσα από το σύστημά τους τι εξοπλισμό και τύπο κάρτας έχεις.
    Eisai apolytws sigouros pws energopoiisi syndromis horis karta den ginetai???
    Prin 5-10 imeres energopoiise gnwstos mou mia syndromi pou eihe diakopsei, horis kanena provlima.
    Tin ekdosi tis kartas tou den tin gnorizo alla ypotheto V4.
    Pire tilefono, tin evale se 720 kai se merika lepta eihe sima. ( mallon to update egine "on the air" )
    Epomeni kinisi, tin karta se Dreambox kai mehri simera den akousa kati.

    Auto pou den dehontai pleon einai energopoiisi + metavivasi symvolaiou alla auto pou anafereis
    isos einai "kainourgio frouto" stin politiki tous.

  4. #163
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Pantrema Nova Kartas & Me pious Dektes.

    Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου .
    Χθές πήρα στα χέρια μου νέο δέκτη και κάρτα με νεα συνδρομή.
    Στο τηλέφωνο ,για την ενεργοποίηση,βγήκε μια πολύ εξυπηρετική κοπελιά και είπα να το 'εκμετελευτώ' προσπάθησα να την ενεργοποιήσω βάζοντάς την σε εναν
    samsung με irdeto ci.
    αλλά δέν γίνετε τπτ 'παίδεψα' την κοπελιά ένα μισάωρο αφου έκανα τον ανίδεο,αλλά δεν είχα αποτέλεσμα.

  5. #164
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema Nova Kartas & Me pious Dektes.

    Quote Originally Posted by dyndns View Post
    Eisai apolytws sigouros pws energopoiisi syndromis horis karta den ginetai???
    Prin 5-10 imeres energopoiise gnwstos mou mia syndromi pou eihe diakopsei, horis kanena provlima.
    Tin ekdosi tis kartas tou den tin gnorizo alla ypotheto V4.
    Pire tilefono, tin evale se 720 kai se merika lepta eihe sima. ( mallon to update egine "on the air" )
    Epomeni kinisi, tin karta se Dreambox kai mehri simera den akousa kati.

    Auto pou den dehontai pleon einai energopoiisi + metavivasi symvolaiou alla auto pou anafereis
    isos einai "kainourgio frouto" stin politiki tous.
    Απόλυτα σίγουρος είμαι μόνο ως προς το τι συνέβη στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπου υπήρξε συνομιλία με 2 διαφορετικούς υπαλλήλους σε 2 συνεχόμενες μέρες και ο διάλογος (τα απολύτως απαραίτητα για να μην μακρυγορώ) είχε ως εξής:
    - Καλησπέρα σας. Είμαι πολύ παλιός συνδρομητής σας, που όμως έχω διακόψει τη συνδρομή μου το τελευταίο διάστημα και θα ήθελα να κάνω επανενεργοποίηση.
    - Βεβαίως, μπορείτε να μου δώσετε τον κωδικό συνδρομητή για να ελέγξουμε κάποιο τεχνικό θέμα;
    - Αν αυτό που θέλετε να δείτε είναι το οικονομικό, να ξέρετε ότι δεν έχω καμία οφειλή από προηγούμενο λογαριασμό.
    - Όχι είναι καθαρά τεχνικής φύσης το θέμα.
    - Καλώς λοιπόν, ο κωδικός είναι...
    - Χμμ... βλέπω ότι πράγματι είστε πολύ παλιός συνδρομητής και δεν έχετε αλλάξει τον εξοπλισμό σας από τότε, οπότε θα πρέπει να πάρετε νέο εξοπλισμό που κοστίζει 49.90€, αλλά μέχρι το τέλος του μήνα είναι δωρεάν λόγω των προσφορών.
    - Δηλαδή δεν μπορώ να δω και πάλι με τον εξοπλισμό που έχω στα χέρια μου;
    - Όχι, θα πρέπει υποχρεωτικά να τον αλλάξετε.
    - Δεν γίνεται τουλάχιστον να πάρω μόνο την κάρτα, όπως έχω ακούσει ότι γίνεται εδώ και κάποιους μήνες σε άλλους συνδρομητές σας, και να την ενεργοποιήσω στον παλιό μου panasat, για να μην μπω στη διαδικασία να αλλάζω εξοπλισμό, συνδεσμολογίες κτλ.?
    - Πλέον έχουμε αλλάξει πολιτική και υποχρεωτικά όλοι παίρνουν ολόκληρο το νέο εξοπλισμό και η νέα κάρτα δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί στον παλιό σας panasat.
    μπλα, μπλα, μπλα...
    Αν λοιπόν συνέβη αυτό που περιγράφεις στο γνωστό σου, υποθέτω λοιπόν ότι ήταν πολύ τυχερός και έχει να κάνει με ποιον υπάλληλο θα μιλήσεις, γιατί προφανώς δεν αντιδρούν όλοι το ίδιο, εκτός κι αν τα πάντα έχουν αλλάξει οριστικά τις τελευταίες μέρες και είναι "καινούριο φρούτο" στην πολιτική τους, όπως το χαρακτήρισες κι εσύ.

  6. #165
    Senior Member
    Join Date
    04-08-2006
    Posts
    115
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema Nova Kartas & Me pious Dektes.

    Ηθελα να ήξερα πως δέχεστε και κάνετε συνδρομές με κλειδωμένες κάρτες σε ένα δέκτη.
    Σε ένα τυπικό Ελληνικό σπίτι, άλλα ενδιαφέροντα έχει η γυναίκα, άλλα τα παιδιά και άλλα εμείς.
    Πως δέχεστε να πληρώνετε τόσα λεφτά για συνδρομή και να μην μπορείτε να δείτε ανεξάρτητα τουλάχιστον σε τρείς τηλεοράσεις ότι θέλετε και χωρίς να πάρετε το κ@λ@pvr!!!
    Πάρτε τηλέφωνο και απαιτήστε να ανοίξουν τις κάρτες. Αλλιώς διακόψτε το ρε παιδιά.

  7. #166
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema Nova Kartas & Me pious Dektes.

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Ναι φίλε μου, ο Panasat 720iM δούλευε κανονικότατα την v4. Ήταν ο πρώτος τους δέκτης (αν δεν κάνω λάθος) ένας μεγάλος μαύρος δέκτης που είναι τεράστιος σε όγκο.

    Ο συγκεκριμένος επίσης είναι συμβατός και με τις γατούλες.

    Εσύ σε τι κάρτα αναφέρεσαι;
    loipon htan enas mayros makrhs (fardos) kai leptos (ypsos) h karta htan v4 kai den thn eblepe..... gata to idio!! ti na pw isos eixe problima o dekths.....
    se parasat ird990 energopihsh den ginete??? irdeto einai ! tha pantreyth me to 990?

  8. #167
    Senior Member giannikos's Avatar
    Join Date
    15-06-2006
    Location
    DE:διπλα STG |GR: στα Σερρας
    Posts
    163
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema Nova Kartas & Me pious Dektes.

    Quote Originally Posted by s|lvester View Post
    Ηθελα να ήξερα πως δέχεστε και κάνετε συνδρομές με κλειδωμένες κάρτες σε ένα δέκτη.
    Σε ένα τυπικό Ελληνικό σπίτι, άλλα ενδιαφέροντα έχει η γυναίκα, άλλα τα παιδιά και άλλα εμείς.
    Πως δέχεστε να πληρώνετε τόσα λεφτά για συνδρομή και να μην μπορείτε να δείτε ανεξάρτητα τουλάχιστον σε τρείς τηλεοράσεις ότι θέλετε και χωρίς να πάρετε το κ@λ@pvr!!!
    Πάρτε τηλέφωνο και απαιτήστε να ανοίξουν τις κάρτες. Αλλιώς διακόψτε το ρε παιδιά.
    Και ποιος σου ειπε οτι ολοι εχουμε 3 tv στο σπιτι;

  9. #168
    Senior Member
    Join Date
    04-08-2006
    Posts
    115
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema Nova Kartas & Me pious Dektes.

    Quote Originally Posted by giannikos View Post
    Και ποιος σου ειπε οτι ολοι εχουμε 3 tv στο σπιτι;
    Εσύ που έχεις μια, κάτσε με την κλειδωμένη κάρτα!!!
    Δεν έχεις να φοβάσε τίποτα. Όσοι όμως έχουν παραπάνω, θίγονται απο τις παντρεμένες κάρτες και τις προσπάθειες της κυρίας να ξεπουλήσει το stock των PVR ενόψη HD...

  10. #169
    Senior Member giannikos's Avatar
    Join Date
    15-06-2006
    Location
    DE:διπλα STG |GR: στα Σερρας
    Posts
    163
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema Nova Kartas & Me pious Dektes.

    Quote Originally Posted by S|lvester View Post
    Όσοι όμως έχουν παραπάνω, θίγονται απο τις παντρεμένες κάρτες και τις προσπάθειες της κυρίας να ξεπουλήσει το stock των PVR ενόψη HD...
    Απο την στιγνη που ειναι μονοπωλειο οχι μονο το στοκ θα μας πλασαρει αλλα και οτι αλλη σαβουρα βρει... Ετσι ειναι οι κανονες της αγορας....

  11. #170
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Pantrema Nova Kartas & Me pious Dektes.

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να ρωτήσω κάτι που μάλλον είναι εκ προοιμίου ηλίθιο, αλλά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το θέμα παντρέματος (ακούω για γάμους στην προσωπική μου ζωή και βγάζω μπιμπίκια ), οπότε μεταφέρω αυτούσια την απορία φίλου μου.

    Είναι παλιός συνδρομητής (με κάρτα version 4) που έχει διακόψει τη συνδρομή του εδώ και κάποιους μήνες, οπότε δεν πρόλαβε την αλλαγή της κάρτας. Τώρα θέλει να υποκύψει στον πειρασμό της προσφοράς με τα 18,36€ για το αθλητικό πακέτο και του λένε ότι θα πρέπει υποχρεωτικά να πάρει το νέο εξοπλισμό, παρόλο που έχει ήδη τον panasat 720iM γιατί έχουν σταματήσει πλέον να αντικαθιστούν μόνο την κάρτα (κάτι που έτσι κι αλλιώς το ήξερα κι εγώ και τον είχα ενημερώσει, εφόσον το είχα διαβάσει εδώ και κάποιες μέρες μέσα στο forum).

    Έτσι πλέον, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν μπορεί να ενεργοποιήσει την κάρτα σε κάποιο δέκτη του εμπορίου. Το ζήτημα όμως είναι το εξής. Αν κατά τη διάρκεια της ενεργοποίησης βάλει την κάρτα, αντί για τον 1110, στον panasat 720iM και δώσει τον κωδικό αυτού του δέκτη στον υπάλληλο θα ενεργοποιηθεί κανονικά η κάρτα; Κι αν ναι, θα παντρευτεί τον panasat 720iM ή εφόσον αυτός ο δέκτης δεν έχει Secure Silicon, θα παραμείνει απάντρευτη;

    Το ζητούμενο προφανώς είναι να παραμείνει απάντρευτη η κάρτα για να μπορέσει να εκμεταλλευθεί το πολύ απλό οικιακό card sharing που έχει στήσει για μόλις 2 τηλεοράσεις και όχι απλά να παντρευτεί έναν άλλο πατάτασατ, γιατί πατάτα με πατάτα, δεν έχει καμία απολύτως διαφορά!

    Υποθέτω ότι δεν θα μπορέσει καν να ενεργοποιηθεί, αλλά σκέφτηκα να το σιγουρέψω πρώτα ρωτώντας εδώ μέσα, πριν τον απογοητεύσω εντελώς το φίλο μου με τα νέα...

    Ευχαριστώ προκαταβολικά για όποια πληροφορία.
    tin idia aporia exw kai egw se ayta pou grafeis? exw kai egw enan panasat 720i opoios filos kserei kati as mas pei an exei energopoiisi karta me ayton to dekti, kai afou exw dekti giati na ksanaparw? gia na kanoun aytoi ti douleia tous kai emena na adeiasi h tsepi mou? giati sigoura tha zitisoun xrimata.
    yg
    tin version 5 pantws tin paizei mia xara

Advertise Here

Similar Threads

  1. HD dektes me CI
    By gevalias in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 5
    Last Post: 30-04-2009, 11:42:53
  2. kapsimo kartas k tora no atr
    By dalas10 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 6
    Last Post: 15-04-2009, 23:57:25
  3. Question Kseklidoma kartas n0v@ v4.0
    By konakihotel in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 0
    Last Post: 10-06-2008, 10:20:37
  4. cs nova mou doulevei mono gia mia mera!!
    By giol in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 2
    Last Post: 25-12-2005, 08:01:44

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •