emena gatonh plirofories moy lene oti einai thema xronoy na to spasoy to 1030 . se ena polemo poy exei h nova me toys xaker tha dome peio tha einai o nikiths
Ρε παιδια πεταξτε την κ@λοκαρτα να παει στο δι@λο!!!!!
Απορω δεν σας την εχει παιξει στα νευρα????
Αντε και να βγει αρχειο.....για ποσο???
Τα ιδια θα λεμε καθε και αντε παλι αναμονη!!!!
Προτεινω να κλεισει και το θεμα εντελως........δεν υπαρχει αλλο να πουμε!!!!
Μαγκες αρκετα χασαμε την ηρεμια μας με αυτους τους κατσαπλιαδες.......προχωραμε!!!!!!
Ενταξει ρε αδερφε καλο ειναι να διαβαζουμε τις εξελιξεις και αν βγει τιποτα καλοδεχουμενο, δεν υπαρχει λογος να αγχονομαστε, οτι πληρωνεις περνεις σ αυτη τη ζωη.
ba ego leo gia 33/06
Ποιες εξελιξεις βρε παιδια?
Εδω και 2 μηνες τα ιδια......και σου λεω αντε και βγαινει......για ποσο? 2 μερες!!!!!
Ετσι καλυτερα να μην βγει ποτε!!!
Καντε συνδρομη μαγκες ( οποια και αν ειναι).....καρτες τελος!!!!
Αν ειναι να βγαλουν θα το κανουν το φθινοπωρο, τωρα κανενας δεν νοιαζεται για την αβον!!!!
Μπαίνω πλέον από συνήθεια στο threat και όχι για να μάθω αν και πότε θα βγει στάχτη για τα μάτια μας.
Όσοι δεν θέλουν να ξεγελάσουν τον εαυτό τους, η κάρτα έχει μπει στη συλλογή με τις ex-κάρτες,τις πρώην με λίγα λόγια.
Κάρτα one night stand πρώτη φορά έχω συναντήσει.Και άσε τους άλλους να την κυνηγάνε να τους ξανακάτσει...
twra to 16-6 egine 23-6? Ante na doume telika mexri pou tha paei h balitsa:)
Keep Walking.....!
prin merikes meres eidame enan dekth HD pano sth karekla tora emaste se anamonh na doyme thn epomenh fash