re palikaria to 23/6 pezei akwmh????
Paidia sas exei tyxei pote na vlepetai ena hsn na paizei tautoxrona kai se cb kai se c3 ?
Den mporw na katalabw giati osoi lene mal..kies edw mesa tis lene me imerominia .... mia stis 16 allos stis 23 kai paei legontas ....
Giasas tha eithela na kano mia erwthsh. Exo dyo kartes tita pws mporw na ftiakso ena arxeio monosmoy h ean mpwro na agorasw kai apopoy mpwro brw
Αρχειο να κάνουν τι πράγμα θέλεις να φτιάξεις??? Αν θέλεις για να τις μετατρέψεις σε ξύστρες τζαμιών για τον χειμώνα μην ψάχνεις αρχείο Μιά χαρα ξύνουν καί έτσιGiasas tha eithela na kano mia erwthsh. Exo dyo kartes tita pws mporw na ftiakso ena arxeio monosmoy