Καλησπέρα παίδες μπορεί κάποιος να μου πει πως θα σηκώσω vpn με nabilo darkstar2 στο pvr600 ? κάποια hints?
Καλησπέρα παίδες μπορεί κάποιος να μου πει πως θα σηκώσω vpn με nabilo darkstar2 στο pvr600 ? κάποια hints?
kalispera paidia an tha mporouse kanenas na voithisei tha imoun ipoxreos.exo enan dream 800hd kai den mporo na sindetho mazi tou giati mou exoun alaxei to password.yparxei kamia lisi na vro to pass kai to user xoris na xanaperaso pali to image?eyxaristo prokatavolika.
Sos. Ξαφνικα ο 500s δεν συνδεεται στο δικτυο. Αλλαξα καλωδιο, του εκανα reset, τον εβγαλα απο μπριζα, τιποτα. Τι αλλο να κανω;
ευτυχως το εβγαλα 2 ωρες απο πριζα και τωρα δουλευει οκ. Απο οτι μου ειπαν εκανε διακοπη ρευματος και μετα οταν ηρθε το ρευμα δεν δουλευε. τελος καλο ολα καλα
kalispera mipos gnorizei kaneis ti ginete otan vgazi to drean error look at www.dm 7020 com no ca found?
kai pos diorthonete ayto ?