Καλημέρα στη βόρεια Ελλάδα.
@telisgr..ευχαριστώ για το κέρασμα αλλά εγώ δεν θα πάρω...χαχαχα
Καλημέρα στη βόρεια Ελλάδα.
@telisgr..ευχαριστώ για το κέρασμα αλλά εγώ δεν θα πάρω...χαχαχα
kalimera patrida.
thn kalimera mou kai apo emena se olous
kalimera stin patrida!!
καλό απόγευμα στους φίλους στα βόρεια , με τέτοια ζέστη μια μπύρα από την κοπελιά
![]()
![]()
Piase allh mia mpyra kopelia apo to katw rafi :)
Καλησπερα σε ολους ......
καλημέρα σε όλους τούς φίλους , ο καφές στην παραλία σήμερα
![]()