επειδή το κάναμε chat....γράφω εδώ
όταν με το Dreamup είσαι έτοιμος να κάνεις το backup και σου ζητάει να σώσεις το αρχείο......βάζεις μετά την ονομασία τη κατάληξη .img?
A δε το βάζεις .....τότε γι αυτό δεν το αναγνωρίζει όταν το ψάχνεις να το φλασάρεις
Πχ. nabilobackup.img
Paidia katanoito eyxaristo poly
Poios xerei na mou pei pos mporo na exo ta plugin mou sto HDD kai na ta travao apo ekei kai na min gemizo tin mikri RAM pou exei to DM500S
To xero oti panta tha prepei na exo kai to PC anoixto ala pio poly tha ithela na matho to pos to kaneis ..Kapou diavasa oti ginete kai me Router me USB+Flash Eyxaristo
Εχω ένα DM500S κλώνο και μου χάνει συνέχεια το σήμα μήπως από το disect?
kalispera paidia.
loipon energopoiw to goniko kleidoma.
kapoia kanalia ta kleidwni aytomata alla oxi ola.dialexw k kleidwnw egw to sygkekrimeno mpouketo pou einai ola mazi k ola ok.
an omws vgalw apo tin mpriza to reyma k to anoixw xana to dreambox tote xanete to kleidwma apo to mpouketo.
einai logiko?ekana kati lathos?
Παιδια,εμεις που παιζαμε χρονια ολοκληρα με τις γατες και τις τιτα,και τωρα πηραμε τον κλωνο dreambox 500,και δεν ξερουμε που πανε τα τεσσερα,μπορει καποιος να μας πει,που μπορουμε να διαβασουμε,για αυτον,και απο που μπορουμε να παρουμε απαντησεις στα αφελη, η ακομα και βλακωδη ερωτηματα που μας δημιουργουντε, λογω αγνοιας? π.χ. συνδεεται το laptop με τον dreambox μεσω σειριακης και μεποιον τροπο? τι προγραμματα χριαζονται για την κυρια?νομιζω πως το ευκολοτερο απ'ολα ειναι να βρουμε εναν server και να πληρωσουμε.Ευχαριστω για την υπομονη που ειχατε να με διβασετε...
file mou ronsar kane sygkekrimenes tis apories sou kai tha sou apanthsoume .
a ) ti leitourgiko - image foraei to maimoudaki ?
pata to mple koumpi kai dokimase na egkatastiseis to cccam 2.1.2 px . polles fores to official image den se afinei na egkatastiseis ta "ponira" cam opote tha prepei na flashareis to dekti me allo image ... prosoxi stis maimoudes den prepei na baloume gemini apo tin ekdosi 4.2 kai pano , exei time bomb kai bye bye dektis . exei omos ena karo symbata image opos to sif team , to nabilo darkstar II , merikes ekdoseis tou gemini me tin endiksi no time bomb kai polla alla panta gia enigma 1 . prosopika protimo to darkstar II , alla gousta einai auta .
to image to pername me to dreamup me null serial cable , tin proti fora kalo einai xoris lan .
ftase se auto to simeio kai sizitame ta parakato . ta programmata pou anafero mporeis na ta breis sta downloads tou forum .