auto ithela na mathw.
thanks nikola
auto ithela na mathw.
thanks nikola
πολυ χαλαρους και αερατους σας βλεπω. και εδω μεσα και οι τοιχοι εχουν αυτια.
και μην ξεχνατε. και οι της κυριας εχουν σερβερ και μαματους μαλιστα και βαζουν πελατακια μεσα και ανταλασουν και γραμες.
αυτα για οσους εχουν φαγουρα τα οπισθια τους για τετοια πραματα
Se posa hops? Apo 3 kai pano sigoura tha yparhoun provlimatakia
Oi perissoteroi server ehoun mono mia kali karta (Sky-UK, Sky-IT klp.)
kai tin antallasoun me allous. S' autous 50-60 ton hrono polla einai.
Hontrous epaggelmatikous server ehei mono stin Servia me 7,8 kai 12
kartes dikes tous, dld. se hop 1, alla autoi zitane ypervolika posa.
Tetoia server diathetoun to hrima na agorasoun kai 15 syndromes Nova an hreiastei
alla an efarmostoun ola ta anamenomena antipeiratika metra tis Irdeto
tote tha psahnontai...
Synisto anamoni mehri Septemvri kai afiste tous server!
Καλημερα σας κυριοι και καλο Σαββατοκυριακο.
Σορυ για οτι εγραψα στον φιλο χθες,αλλα το εκανα για να μην δημιουργηθει θεμα.
Οσο για την συμβουλη υπομονης μεχρι Σεπτεμβρη με βρισκει 100% συμφωνο.
Επισης συμφωνω ασυζητητι για τα πονηρα στημενα σερβερ και για το περι τοιχων και αυτιων.
Εγω για καλο ειπα οτι ειπα και το δηλωσα απο την αρχη χωρις παρεξηγηση.
Φιλικα Τζιμακος![]()
vlepo to cardsharing na argopethenei omos
Με την τελευταία έκδοση του oscam να διαβάζει την κάρτα και να σερβίρει το cccam όλα καλά,
παίζουν όλα τα κανάλια τις ακατονόμαστης και σερβίρετε σε όσους πελάτες θέλετε,
τέρμα ο περιορισμός τον 4 καναλιών όλα δουλεύουν ρολόι όπως πριν.
Μπράβο στην ομάδα του oscam .