Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 76 of 123 FirstFirst ... 2651667174757677788186101 ... LastLast
Results 751 to 760 of 1230

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #751
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδια ας ανεβασει καποιος μια εκδοση αμιγως στα αγγλικα του dcc,
    γιατι αυτην που εχω (και οσες εχω κατεβασει) ειναι ενα κραμα αγγλικων-γερμανικων
    κι αν απο αγγλικα κατι κανουμε, απο γερμανικα δεν εχουμε ουτε μυρωδια !!!!

  2. Advertise Here
  3. #752
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    stin selida configuration tou ekei pou leei language sto dropdown menu exeis epileksei english ?

  4. #753
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by telisgr View Post
    Παιδια ας ανεβασει καποιος μια εκδοση αμιγως στα αγγλικα του dcc,
    γιατι αυτην που εχω (και οσες εχω κατεβασει) ειναι ενα κραμα αγγλικων-γερμανικων
    κι αν απο αγγλικα κατι κανουμε, απο γερμανικα δεν εχουμε ουτε μυρωδια !!!!
    Καλησπερα φιλε μου.

    Ολες οι εκδοσεις του προγραμματος ξεκινανε με προεπιλογη την Γερμανικη γλωσσα.
    Το μονο που εχεις να κανεις την πρωτη φορα που θα τρεξει το προγραμμα ειναι να αλλαξεις την γλωσσα,την διευθυνση του δεκτη,κλπ οποτε μολις το κλεισεις το προγραμμα δημιουργει ενα αρχειο με αυτα τα στοιχεια και τα χρησιμοποιει στο επομενο ανοιγμα.Πιστευω να σου εδωσα να καταλαβεις τι πρεπει να κανεις.

    Φιλικα Τζιμακος

  5. #754
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Καλησπερα φιλε μου.

    Ολες οι εκδοσεις του προγραμματος ξεκινανε με προεπιλογη την Γερμανικη γλωσσα.
    Το μονο που εχεις να κανεις την πρωτη φορα που θα τρεξει το προγραμμα ειναι να αλλαξεις την γλωσσα,την διευθυνση του δεκτη,κλπ οποτε μολις το κλεισεις το προγραμμα δημιουργει ενα αρχειο με αυτα τα στοιχεια και τα χρησιμοποιει στο επομενο ανοιγμα.Πιστευω να σου εδωσα να καταλαβεις τι πρεπει να κανεις.

    Φιλικα Τζιμακος
    Τις συνδεσεις τις ειχα κανει, τα μηχανηματα επικοινωνουσαν απλα η γλωσσα μου την εσπαγε ......



    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    stin selida configuration tou ekei pou leei language sto dropdown menu exeis epileksei english ?
    Α! ρε στραβομαραααααααααα .......

    Δικιο ειχες, απλα εγω εβλεπα (οπως λες κι εσυ) στο dropdown menu ενω αυτο βρισκοταν στο μενου του network (sprache :Deutsch) .........

    Σας ευχαριστω πολυ και τους δυο .....

  6. #755
    Senior Member dj-tom's Avatar
    Join Date
    21-08-2009
    Posts
    234
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδια ο Βούλγαρος σε DM500 & εξωτερικο reader με ποιο CCcam παίζει και ποιο config ?

  7. #756
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dj-tom View Post
    Παιδια ο Βούλγαρος σε DM500 & εξωτερικο reader με ποιο CCcam παίζει και ποιο config ?
    με ολες, προσθετοντας στο confg τις γραμμες με τα μηδενικα

  8. #757
    Member
    Join Date
    18-05-2008
    Posts
    50
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημέρα στο υπέροχο forum.As μου εξηγήσει κάποιος αν γνωρίζει αυτό που μου συμβαίνει στο gemini 500 αλλά και στην νέα έκδοση 510 (μιλαω για image toy dream800).To πρόβλημα είναι όταν περνώ τα seting με το προγραμματακι ,ενώ όλα παίζουν κανονικά έχουν σήμα καλό κάποια κανάλια της κυρίας (ncinema2 .nspor3..)δεν έχουν σήμα,μου βγάζει το μήνυμα tune faied .Προσπαθω να κατεβάσω χειροκίνητα την συχνότητα αλλα και παλι δεν μου δίνει τα καναλια.σε κανένα άλλο image
    δεν μου το κάνει αυτο,εκει παίζουν κανονικά όπως και όλα τα υπολοιπα.Τι μπορεί να φταίει και αν υπάρχει λυση.Ευχαριστω

  9. #758
    Senior Member dj-tom's Avatar
    Join Date
    21-08-2009
    Posts
    234
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    με ολες, προσθετοντας στο confg τις γραμμες με τα μηδενικα
    Ευχαριστώ Fhilip_Morris,
    Εχω όμως άλλη μια ερώτηση:
    Επειδή θέλω να προσθέσω σαν 2ο δορυφόρο (1ος δορυφόρος Hotbird) τον HellasSat 39o, ποιος συνδιασμός είναι καλύτερος;

    Περιοχή δυτική ελλάδα
    80αρι πιάτο
    1) με παράκεντρο LNB στις 39 - κέντρο 13;
    2) με παράκεντρο LNB στις 13 - κεντρο 39;
    3) με μοτεράκι;
    4) ή κατι άλλο, και τι;

  10. #759
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    an den se endiaferei allos doriforos i pio ftyni lysi gia na deis hellassat einai na baleis allo ena piato 90cm . kostos to poly ena penintariko mazi me diseqc 2/1 . etsi tha exeis 13 kai 39 .
    mia alli lysi einai wavefrontier ,toroidal piato me anoigma toksou 42 moires , kostos gyro sta 150 euro .

  11. #760
    Senior Member
    Join Date
    16-11-2005
    Posts
    224
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    γεια σας,παιδια!
    ερωτηση:που βρισκονται οι c lines σε ενα dreambox 500s client με πρωτοκολλο cc cam?
    ευχαριστω.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •