Παιδια ας ανεβασει καποιος μια εκδοση αμιγως στα αγγλικα του dcc,
γιατι αυτην που εχω (και οσες εχω κατεβασει) ειναι ενα κραμα αγγλικων-γερμανικων
κι αν απο αγγλικα κατι κανουμε, απο γερμανικα δεν εχουμε ουτε μυρωδια!!!!
Παιδια ας ανεβασει καποιος μια εκδοση αμιγως στα αγγλικα του dcc,
γιατι αυτην που εχω (και οσες εχω κατεβασει) ειναι ενα κραμα αγγλικων-γερμανικων
κι αν απο αγγλικα κατι κανουμε, απο γερμανικα δεν εχουμε ουτε μυρωδια!!!!
stin selida configuration tou ekei pou leei language sto dropdown menu exeis epileksei english ?
Καλησπερα φιλε μου.
Ολες οι εκδοσεις του προγραμματος ξεκινανε με προεπιλογη την Γερμανικη γλωσσα.
Το μονο που εχεις να κανεις την πρωτη φορα που θα τρεξει το προγραμμα ειναι να αλλαξεις την γλωσσα,την διευθυνση του δεκτη,κλπ οποτε μολις το κλεισεις το προγραμμα δημιουργει ενα αρχειο με αυτα τα στοιχεια και τα χρησιμοποιει στο επομενο ανοιγμα.Πιστευω να σου εδωσα να καταλαβεις τι πρεπει να κανεις.
Φιλικα Τζιμακος![]()
Τις συνδεσεις τις ειχα κανει, τα μηχανηματα επικοινωνουσαν απλα η γλωσσα μου την εσπαγε ......
Α! ρε στραβομαραααααααααα![]()
![]()
.......
Δικιο ειχες, απλα εγω εβλεπα (οπως λες κι εσυ) στο dropdown menu ενω αυτο βρισκοταν στο μενου του network (sprache :Deutsch) .........
Σας ευχαριστω πολυ και τους δυο.....
Παιδια ο Βούλγαρος σε DM500 & εξωτερικο reader με ποιο CCcam παίζει και ποιο config ?
Καλημέρα στο υπέροχο forum.As μου εξηγήσει κάποιος αν γνωρίζει αυτό που μου συμβαίνει στο gemini 500 αλλά και στην νέα έκδοση 510 (μιλαω για image toy dream800).To πρόβλημα είναι όταν περνώ τα seting με το προγραμματακι ,ενώ όλα παίζουν κανονικά έχουν σήμα καλό κάποια κανάλια της κυρίας (ncinema2 .nspor3..)δεν έχουν σήμα,μου βγάζει το μήνυμα tune faied .Προσπαθω να κατεβάσω χειροκίνητα την συχνότητα αλλα και παλι δεν μου δίνει τα καναλια.σε κανένα άλλο image
δεν μου το κάνει αυτο,εκει παίζουν κανονικά όπως και όλα τα υπολοιπα.Τι μπορεί να φταίει και αν υπάρχει λυση.Ευχαριστω
Ευχαριστώ Fhilip_Morris,
Εχω όμως άλλη μια ερώτηση:
Επειδή θέλω να προσθέσω σαν 2ο δορυφόρο (1ος δορυφόρος Hotbird) τον HellasSat 39o, ποιος συνδιασμός είναι καλύτερος;
Περιοχή δυτική ελλάδα 80αρι πιάτο
1) με παράκεντρο LNB στις 39 - κέντρο 13;
2) με παράκεντρο LNB στις 13 - κεντρο 39;
3) με μοτεράκι;
4) ή κατι άλλο, και τι;
an den se endiaferei allos doriforos i pio ftyni lysi gia na deis hellassat einai na baleis allo ena piato 90cm . kostos to poly ena penintariko mazi me diseqc 2/1 . etsi tha exeis 13 kai 39 .
mia alli lysi einai wavefrontier ,toroidal piato me anoigma toksou 42 moires , kostos gyro sta 150 euro .
γεια σας,παιδια!
ερωτηση:που βρισκονται οι c lines σε ενα dreambox 500s client με πρωτοκολλο cc cam?
ευχαριστω.