
Originally Posted by
kostas1
..Opos akrivos ton onomazete "katsarola".Einai eterikos dektis kai pistepsoume ola osa grafonte,tote prepei na kanei poly doulia akoma i avon gia na doulevei kanonika.
Με τον HD περνεις και καρτα καινουρια πηγαινοντας πίσω την καρτα που εχεις τωρα και γινετε εκ'νεου ενεργοποιηση της καρτας με τον HD δεκτη που θα σου δωσουν (129 ευρο) Με καμια αλλη καρτα οσο καινουρια και να ειναι ακομα και version kappa δεν μπορεις να δεις τα HD καναλια τους.
..Prosoxi:min dokimazete to disecq dioti o dektis flassarei kai thelei antalagi,den doulevei.