για την καρτα του αλβανικου χρειαζονται συγκεκριμενες ρυθμισεις για dream 500? διαφορετικες απο τη γατα? αν γνωριζει καποιο παληκαρι που εχει ονειροκουτι και tring ας δωσει τα φωτα του,.....και προβολεις να δωσει ακομη καλυτερα
για την καρτα του αλβανικου χρειαζονται συγκεκριμενες ρυθμισεις για dream 500? διαφορετικες απο τη γατα? αν γνωριζει καποιο παληκαρι που εχει ονειροκουτι και tring ας δωσει τα φωτα του,.....και προβολεις να δωσει ακομη καλυτερα
Μήπως έχει δοκιμάσει κανείς την Tring σε dragon;Παρότι άλλαξα τα caid και πέρασα το 0ΒΑΑ caid που χρειάζεται για το Tring σε conax εξακολουθει να μου βγάζει card unknown.Βρήκα και έτοιμο αρχειάκι με το συγκεκριμένο caid μέσα πάλι τίποτα.Στον Venex που έχω πάλι παίζει κανονικά.Όποιος ξέρει κάτι ας ενημερώσει
Kalimera mipos kapos filos kseri an taisoume tin GATA olando pezi me zeta cam kai me pia anavathmisi;
nai pezei kanonika me opiadipote anaba8misi an balis tin casmil pio kala akoma
kalimera paides,gnorizei kapoios me sigouria na mou pei ean h karta tring exei olo to ellhniko prwtathlima apo th nova h exei ka8e s/k ta derby???????etsi mou eipe mia psixh kai kolisa giati hmoun etoimos na th parw
kai den httheles na matheis file mou pos paizoun aytes oi kartes pou eides?
ystera me tosa pou exoun akoustei peri thanatous tis gatas kai me toses alages tis kurias?
filika panta....