Dreambox 800ari klonos... Kapoia hd ta paizei.. kapoia alla vgazoun tune failed kai kapoia alla ta paizei me polla provlimata stin eikona... tuner ? To image pou foraei einai to NabiloBlackHole 011G2_DM800_ss70-modified.
-- Xaniara gia poio image eleges gia klono 800ari tis proalles? Gia to blackhole ?
Το tune failed δεν έχει να κάνει με το image
Κοίτα σε ποιά κανάλια στο κάνει και συγκράτησε τις συχνότητες........πήγαινε μετά στο μενού εγκατάστασης δορυφόρων---->sat finder, και κοίτα αν αυτές τισ συχνότητες τις έχει σαν locked
Αν δε τις έχει, τότε είναι πρόβλημα tuner 100%
Είχα παρόμοιο πρόβλημα και παιδεύτηκα αρκετό καιρό με αλλαγές lnb, καλωδίου, diseqc, images.......και τελικά ήταν το tuner
^Μίλτο δοκίμασες αυτό που σου είπα με τις συχνότητες στα συγκεκριμένα κανάλια που στο κάνει?
Αν δεις ότι δε τις κάνει locked(ή τις κάνει για λίγο και μετά δε τις κρατάει), κατά πάσα πιθανότητα είναι πρόβλημα tuner
Σίγουρα θα σου ξεκινάει με ελαφριά πιξελαρίσματα, που θα γίνονται ποιό έντονα και στο τέλος θα σου λέει tune failed
Etsi akrivws se kapoia.. se kapoia alla den ta anoikse katholou kai dokimasa kai diaforetika settings... Mou exe tixei se 500ari apo setting na mi vriskei kanalia ston thor. Oute epg de vgazei gia ta kanalia pou den anoigei..
Gia to image rwtisa giati eixe anaferei o xaniaras ena pou einai korifi gia ton 800ari...
epeidi ton eixa psiloparatisei ton dreambox mipos mporei kapoios na moy thimisei tin rythmisei gia na exo stathero cam giati meta apo kathe boot me pigainei sto common interface;