Εγώ έχω δει μετά μάτια μου dreambox να παίζει τα HD. Γνωρίζει κάποιος πως μπορεί να γίνει ?
arxisane ta organa kai tha orgiasoune h fimes eida -akousa -mou eipane- oti kai ean yparxei re file non publick tha einai!!!les na vgoune me tin ntountouka kai tha to diantimpanizoune???
jepantreyontai alla an paroyn ola ta skoypidia poy rixnei h akatanomasti mplokaroyne kai jana apo thn arxi
Εαν ηταν τοσο απλα τα πραγματα θα ρωτουσα εδω ?
Απο screenshot οσα θες και απο οποιο καναλι θες.
fovaro einai afto pou simvainei se afto to forum.. den to ida se kanena allo forum pou xrisimopoio.. mia mistikopatheia.. mia psithirologia.. a enas kseri o allos akouse tou allou tou ipan.. alla kaneis de leei dokimase afto kai doulevei.. mono o xardavelas leipei apo afto to forum gia na to kanete piles tou aneksigitou