^^Πολλές φωτιές θωρώ κι ακούω για τα κόκκινα.....αν χρειαστείται πυροσβέστη, βάλτε μια φωνή......χαχαχαχα
Καλημέρα στη Κύπρο
^^Πολλές φωτιές θωρώ κι ακούω για τα κόκκινα.....αν χρειαστείται πυροσβέστη, βάλτε μια φωνή......χαχαχαχα
Καλημέρα στη Κύπρο
kalimera pedes me ygeia
kalimera stin kypro.
καλημέρα σε όλους τους φίλους έτοιμος ο καφέςAttachment 173899
Attachment 173898Attachment 173898Attachment 173898Attachment 173898![]()
thn kalhspera moy sthn kypro kai eyxaristo gia ton kafe....
kalispera stin Kipro kai se olous tous filous ....Chris stin Ygeia sou gia tin zivania pou 8a kerasis!!!!!!!!
καλημέρα σε όλους τους φίλους ^^^Γιώργη έτοιμη η ζυβανια θα την βάλουμε στο ψυγείο για απόψε τώρα υπάρχει καφές Attachment 173925χαχαχαAttachment 173928
Attachment 173926Attachment 173927Attachment 173927Attachment 173927Attachment 173927
kalimera stin kypro! are chris ti mas vazeis!! prwi prwi.... gia to mesimeri ti provlepete? orthia skyfti kathisti h sta tesera?![]()
Καλημέρα στα κόκκινα.....χαχαχα