gia vale to idaniko maimoudoimage kai mas les
download edo:nabilov_v_0.8.rar
Loipon h sundesh einai me kalwdio crossover pano sto router ,h ruthmiseis tou lan db einai ip 192.168.1.4 netmask 255.255.255.0 nemeserner kai geteway 192.168.1.1
Sto ping omos po dokimasa pairnw apolestheda=1 (apwleia 25%)kai epeidh to dokimasa arketes fores phra kai apolestheda =2(apwleia 50%).Pou exoume problhma?
Dreambox 500s me Gemini 4.60 no bomb.
Ευχαριστω για τη βοηθεια
για σε ολους εχω ενα θεμα με τον DREAMBOX 500 hd τον πηρα τωρα ειχε μου ειπαν αρχεια server και θελω να τα διαγραψω πως γυνεται να τα βρω με το dcc γυνεται διαγραφη αν μρορει να βοηθειση καπιος θα εκτιμιθη ευχαριστω
[info]μεταφέρθηκε εδώ[/info]
ευχαριστω φιλε douros το βραδυ που θα παω στο σπιτι θα το παλεψω μου φενεται πανω εγραφε mgcam 135 δεν ξερο αν πεζη ρολο
καλησπερα στο forum.παιδια εχω ενα προβλημα με τον 800αρη μου .Ο σκληρος δισκος(εσωτερικος)τις τελευταιες ημερες μου βγαζει θορυβο και μου χει σπασει τα νευρα.Υπαρχει καποια λυση να μην δουλευει ο σκληρος οταν δεν κανει εγγραφη?Να ειναι σαν κλειστος ωστε να μην κανει και θορυβο.
Ευχαριστω
ne file mou yparxi upomenu ston hdd pou ru8mizeis se posa lepta na pesi gia upno ..OTAN den ton xrhsimopoieis
φιλε xaniaras ευχαριστω για την απαντηση αλλα ποια ρυθμιση πρεπει να βαλω ωστε να τον στειλω για υπνο!!εχω το gemini 510. as μου δωσει καποιος τις οδηγιες.
φ