Στάθη με το από το addons πέρασα τα cam.
Αλήθεια δε έχει. Το 500άκι φοράει Gemini 4.1.
Και στον δεύτερο δέκτη που έχω ούτε και εκεί είναι.
Στάθη με το από το addons πέρασα τα cam.
Αλήθεια δε έχει. Το 500άκι φοράει Gemini 4.1.
Και στον δεύτερο δέκτη που έχω ούτε και εκεί είναι.
Καλημερα εχω μια απορια οταν ενας client φενεται σαν connect στο CCcam αλλα οχι active επιβαρυνει την καρτα η δεν παιζει ρολο παρα μονο οταν γινει ενεργος?
μονο οταν τον βλεπεις και τραβαει ecms - ειναι ενεργος δηλαδη επιβαρύνει την καρτα ...
Paidia kalimera, Exo to eksis provlima. Ime Client se ena servitoro. Perno me Hop 2 kai sta HD tis akatonomastis exo poli megalo ems time(0.700 - 2.500) kai polla freeze logo autou. Iparxei tropos ego san client na kano kati gia na mioso auto to xrono i mono o server mporei na kanei kati. Sta ipoloipa kanalia tis no_a exo logika ems times pali Hop 2 (0.250 - 0.800).A o dektis ine dm800 HD kai se HD kanalia me xamilo ems (sky italia HD) pezei kanonikotata xoris kollimata.
Eyxaristo ek ton proteron.
Μεγάλος καημος αυτο το ping!
δυστυχως οι απομακρυσμένοι το Dslam τους πεταει απο FastPath σε Interleaved κ ναι μεν κλειδωνει ψηλα το modem χανεις πολυ σε ping που ειναι πολυ χρησιμο σε online gaming Voip και αλλα πολλα(Cs)!!!!
Ο μονος τροπος να κανεις κατι ειναι να μιλησεις με τον Provider και να σου βρει μια καλη ταχυτητα για να εισαι σε FastPath!Ti αλλο να κανεις;
Καλησπέρα,
Μήπως γνωρίζει κάποιος φίλος να μου πει πως μπορώ να σετάρω το oscam στον qboxhd για να δει τον dreambox 7000 στον οποίο έχω μια κάρτα bulsatcom ;
Στο νέο filesystem δεν έχει το radar και στο παλαιό άρχισε να μου κάνει κολλήματα.
Ευχαριστώ
Εχω μια ερωτησούλα για τους βετεράνους του CS
Ρε παιδιά το Newcamd525 kai to camd3 EINAI ΤΟ ΙΔΙΟ με το mgcamd ??
Αν όχι παρακαλώ πείτε μου τις αντιστοιχίες για τον κάθε server/client..
Βασικά αυτό που με καίει πιο πολύ είναι αν με mgcamd (client) θα μπορώ να συνδεθώ στους πιο πάνω servers...Σε εναν απο τους 2 και οχι ΚΑΙ στους 2