Καλημέρα και καλό Σ/Κ στη Κύπρο.
^^^ Chris αν έχεις από τους καλούς καφέδες....βάλε δυό να τις πιούμε...νάρθουμε στα ίσια..
Καλημέρα και καλό Σ/Κ στη Κύπρο.
^^^ Chris αν έχεις από τους καλούς καφέδες....βάλε δυό να τις πιούμε...νάρθουμε στα ίσια..
καλό μεσημέρι σε όλους τους φίλους και καλό Σ/Κ , ^Γιώργη από καφέ ...........Attachment 174714
Attachment 174715Attachment 174715Attachment 174715Attachment 174715Attachment 174715Attachment 174715
kalispera se olous tous filous kai kalo s/k
kalimera se olous
tin kalispera mou se olous.
tin kalispera mou stin Kupro !!!!! chris kalispera .....exoume na pioume raki h tipota allo kalo ????
Χρήστο βάλε σούβλα να κάνουμε τσιμπούσι εδώ.....κερνάει ο admin(όλα τάχε η μαριωρή.....ο φερετζές της έλειπε.....χαχαχαχα)
Καλησπέρα στη Κύπρο
καλησπέρα σε όλους τους φίλους ^^^Στέφανε έτοιμες οι σούβλες
Attachment 174777Attachment 174778
Attachment 174779Attachment 174780
οι ρακές για τον Γιώργη , εγώ θα προσέχω το ψυγείο χαχαχα Attachment 174781